קאליף ווייאט שב לארץ ונפגש עם חולון

קאליף ווייאט
קאליף וויאט | אתר רשמי

הגארד שהצטיין אצל הסגולים, הגיע למעקב אחר החלמתו. בחולון לא פוסלים את צירופו לאחר שיבריא

(גודל טקסט)
קאליף ווייאט נחת בישראל בתחילת השבוע לצורך בדיקות ומעקב אחר השיקום אותו הוא משלים בימים אלה. כזכור, ווייאט נפצע בתחילת חודש פברואר וגמר את העונה לאחר שהתברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס. מספר ימים לאחר מכן עבר הגארד ניתוח לאיחוי ושיחזור הרצועה בברכו הפגועה בבית החולים אסף הרופא והוא נשאר בארץ לעוד תקופה ארוכה כדי לתמוך בחבריו ולהמשיך את הטיפול.



ווייאט והרוש. בדרך חזרה? (הפועל חולון)


כעת הוא שב לארץ למעקב אחר קצב החלמתו, והיום (שני) ביקר את הפועל חולון והצטרף לשחקנים ולצוות המקצועי לארוחה קבוצתית. במועדון מעריכים מאוד את תרומתו של הגארד שקלע אשתקד 18.8 נקודות לצד 4.1 אסיסטים, ולא פוסלים את חזרתו לקבוצה לאחר שישלים את תהליך השיקום שלא צפוי להסתיים בעתיד הקרוב. "הוא עדיין לא חוזר לשחק, זה עוד רחוק", הבהיר גורם בקבוצה, "אנחנו מלווים את השיקום שלו וחלק מהמעקב".




בחולון מצפים לעונה ארוכה לאור השתתפותם בליגת האלופות בכדורסל ולצורך כך דאגו ראשי הקבוצה להגדיל את התקציב ולבנות סגל שלפחות על הנייר נראה אטרקטיבי. לצד טו הולוואי שנשאר לעונה נוספת, הסגולים צירפו את הזרים קורי וולדן, ג'אבריל טראוויק וטיישון תומאס. בגזרת הישראלים רשמה קבוצתו של דן שמיר קיץ מרשים במיוחד כשהצליחה להחתים את ג'ו אלכסנדר, תמיר בלאט, גיא פניני וחנן קולמן שהעשירו את מצבת הישראלים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי