ליאור אליהו: "זה לא התואר החשוב של העונה, אין לי הסבר"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | עדי אבישי

כוכב הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההדחה הכואבת מול עירוני נהריה: "אין לי תשובה מה אנחנו עוד צריכים כדי להיות מוכנים למבחנים האמיתיים של העונה". וובסטר הודה לחברים

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה את עונת 2017/18 בצורה מאכזבת. האלופה הודחה הערב (חמישי) ברבע גמר גביע ווינר אחרי מותחן ענק ו-87:84 מול עירוני נהריה התוססת. הקבוצה של אריק אלפסי מחקה יתרון מרשים של האלופה במחצית שנייה נהדרת, וגם אחרי ניסיון קאמבק של קרטיס ג'רלס לא סייע לפוציס קציקאריס, שחתם בכורה מאכזבת.
 



קורי וובסטר, שבלט עם 26 נקודות עבור נהריה, סיפר בסיום: "אני מודה לקבוצה שלי, הם נתנו לי תחושה נהדרת ואפשרות לקלוע קליעות חשובות. זה ניצחון משמעותי של כל הקבוצה, זו רק פתיחת העונה אבל אנחנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק. הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים לעשות זה לשפר את ההגנה שלנו, להיות כאן אחד בשביל השני". 


היממו את האלופה. שחקני נהריה (עדי אבישי) 



ליאור אליהו ניסה להסביר: "יש דברים שאין לי הסברים מה קרה. היינו צריכים במחצית הראשונה הטובה שלנו לסיים בהפרש יותר גדול. למרות שחלק גדול מהשחקנם נשארו אנחנו קבוצה חדשה עם מאמן חדש. לא התאמנו הרבה ביחד. נכון שרצינו לזכות בתואר הזה, אבל זה לא התואר החשוב של העונה. אין לי תשובה מה אנחנו עוד צריכים כדי להיות מוכנעם למבחנים האמיתיים של העונה".


אריק אלפסי המחויך אמר בסיום: "ההכנה שלנו הייתה לקויה עם שחקנים שחזרו מאוחר או הגיעו באיחור. אבל יש לנו שחקנים רעבים. הקבוצה שלנו צעירה ורעבה ואני רוצה לראות שאנחנו משחקים יותר טוב בדקות הקריטיות. הייתי קונה ניצחון כזה אם הייתם שואלים אותי לפני ארבעה חודשים. אני לא מגיע לשום משחק כדי להפסיד. כמובן שגם ראינו הרכבים. יש דברים שעשינו טוב. ירושלים קבוצה טובה, עמוקה ומוכשרת, אבל אנחנו נשחק במחזור הראשון בבית שלנו ונבוא צנועים אבל בשביל לנצח. התקציב שלנו קטן והיה קשה לבנות קבוצה חדשה. לא הצלחנו לשמור על הזרים. אבל אני מקווה שיהיה מעניין השנה בעין שרה. השקט שההנהלה נותנת לנו עוזרת להגיע להצלחות. זה לא מובן מאליו שאני מתחיל עונה שלישית באותו מועדון".


קציקאריס המאוכזב סיפר בסיום: "זה היה המשחק הראשון שלנו אחרי ההכנה לעונה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה התקשנו למצוא את הכימיה בסגל. האנרגיות, הגישה והנחישות שלנו ירדו במחצית השנייה. הפכנו למתסוכלים במחצית השנייה. דברים כאלה יכולים לקרות, לא התאמנו מספיק כקבוצה. המטרה שלנו היא לייצר את הרוטציה הנכונה, הכימיה המתאימה. לא הייתה לנו את הגישה המתאימה על הפרקט. אומיץ' לא שיחק מספיק בעיקר כי האוול מכיר את הליגה הישראלית טוב יותר. כולנו חייבים לעבוד קשה יותר, המציאות היא שכולם רוצים לנצח את האלופה, אותנו. אנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם על כל כדור, בכל משחק, כדי להבטיח כל ניצחון. אני רוצה שנפיק לקחים מהמשחק הזה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי