דן שמיר: "יש רשימה ארוכה של בעיות אצלנו"

דן שמיר
דן שמיר | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון הסביר את ההדחה ברבע גמר גביע הווינר מול גלבוע/גליל: "יש דברים שנטפל בהם, ווייאט נראה טוב". חולון תפגוש את יובנטוס הליטאית וקרשיאקה בשלב הבתים של ליגת האלופות

(גודל טקסט)
הפועל חולון הודחה הערב (שני) מול הפועל גלבוע/גליל ברבע גמר גביע ווינר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי כתשה 73:82 את הפרויקט המבטיח של דן שמיר. דיאנג'לו הריסון הוביל את האדומים עם 17 נקודות ואחוזים מרשימים מהשדה, ג'ייקוב בראון הוסיף 15 משלו וסידר לבית הלחמי מפגש מול עירוני נהריה. בסיום אמר שלומי הרוש המאוכזב: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב וזה נמשך. כל שחקן צריך לעשות יותר טוב ולהיכנס לשיטה יותר טוב. אני מאמין שבתוך שבוע-שבועיים נראה קבוצה אחרת. אני מרגיש מצוין בתוך הקבוצה. תוך שבועיים שלושה אהיה בכושר שלי. נבנתה אחלה קבוצה וסגל עמוק כי מחכה לנו עונה אירופית".
  •  



שמיר ניסה להסביר: "לא התחלנו טוב ולא ידענו לשחק במצב שאתה לא מרגי שטוב. לא שמרנו והם עשו נקודות קלות. יש לנו המון עבודה והזמן קצר. יש לנו רק כמה ימים לתקן".

על שינוי בסגל: יש רשימה ארוכה של בעיות ואצלנו בהפועל חולון העניין הפרסונלי הוא האחרון. אנחנו לא מתעלמים ממנו, אבל יש דברים שנטפל בהם לפני זה.יהיו לנו הרבה משחקים ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח גם כשלא נשחק טוב. זה היה משחק טרום עונה. לא מתכוננים למשחק כזה כמו למשחק ליגה רגיל" 

על קאליף ווייאט: הוא נראה טוב. אנחנו אוהבים אותו. הוא באמצע תהליך ההחלמה".

בתוך כך, הערב נקבעו יריבותיה הנוספות של הפועל חולון בשלב הבתים של ליגת האלופות – יובנטוס הליטאית וקרשיאקה הטורקית. יובנטוס אוטנה נוסדה בשנת 1999 ועם השנים התפתחה עד שהגיעה לליגה הראשונה בליטא. אשתקד העפילה הקבוצה לליגת האלופות, שם עלתה לפלייאוף אך הודחה ע"י אא"ק אתונה. לעומתה, פינאר קרשיאקה מחזיקה ברזומה עשיר יותר כשבארון התארים של המועדון הטורקי יש שתי אליפויות וגביע מקומי. הזכיה האחרונה שלהם באליפות, ב-2014, הקנתה לטורקים הופעה היסטורית ביורוליג אך הם הודחו בשלב הראשון מבלי להותיר חותם משמעותי. לגבי ההגרלה אמר שמיר: "יש לנו בית מאוד מאתגר בליגת האלופות. זה מפעל חזק ומשחקים קשים. צריך ללמוד ולצמוח ולהוציא יותר ממה שהוצאנו היום". 




מודאג. שמיר (עדי אבישי) 

אצל המנצחת אמר טל קרפלס: "חיכיתי כל כך הרבה זמן לחזור למגרשים וזה פשוט כיף. הקבוצה שלנו יש לה שיטה ואישיות, משהו שלא רואים בהרבה קבוצות. כל הארבע שנים של בית הלחמי פה בגליל הקבוצה משחקת אותו דבר. לא באנו לפה להעביר את הזמן. באנו לנצח את כל המשחקים שנהיה בהם".


בית הלחמי הוסיף: "אנחנו עדיין בתוך תקופת ההכנה. באנו לפה כדי לנצח. אבל עדיין מאוד מוקדם ואסור לצאת בהצהרות מפוצצות. הקבוצה שלנו יכולה להיות מאוד טובה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".


על הזרים: "יש לנו סקאוט מצוין וצוות שלם של אנשים שדואגים לזה. כל מה שביקשנו מהבעלים קיבלנו. הזרים שהבאנו מתאימים לנו מאוד. אנחנו נהנים מהסגל שיש לנו. אנחנו משתדלים שהשחקנים שמגיעים יתאימו למה שאנחנו רוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי