אכזבה גדולה בירושלים מההדחה, בנהריה לא ציפו לנצח

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | עדי אבישי

במועדון מהבירה הופתעו מההפסד 87:84 לסגולים בגבע ווינר, ואליהו יודע: "אנחנו עדיין קבוצה בבנייה". פרפרוגלו לא הרשים בבכורה, אך באלופה יתנו לו עוד זמן להתאקלם. הצפונים לא הזמינו מלון במרכז הארץ

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הופתעה אמש (שני) כשהודחה מגביע ווינר לאחר שהפסידה לעירוני נהריה 87:84 בשלב רבע הגמר. אחרי שכבר הובילו בשלוש עשרה נקודות והציגו כדורסל אטרקטיבי, חלה במחצית השנייה נסיגה אצל האדומים, שאיבדו את היתרון והחלו להחטיא מכל הטווחים. חניכיו של פוטיס קציקאריס עוד הצליחו לצמצם פער דו ספרתי שנהריה פתחה במהלך הרבע הרביעי, אך זה לא הספיק כדי להפוך את התוצאה ולמנוע הדחה מפתיעה בשלב מוקדם של הטורניר.

"יש דברים שאין להם הסבר", אמר ליאור אליהו כשהוא מתקשה להסתיר את אכזבתו. "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה והיינו צריכים להגדיל את ההפרש במחצית הזאת. המחצית השנייה לא הייתה טובה. אני לא יודע אם זאת צורת המשחק שלנו. אנחנו עדיין קבוצה די חדשה, גם אם השחקנים דומים ויש בסיס משנה שעברה, יש מאמן חדש ותכנית משחק חדשה, כך שזאת סוג של קבוצה חדשה. לא התאמנו הרבה ביחד, עשינו רק את המשחקים בספרד, ואנחנו קבוצה שבונה את עצמה. גביע ווינר זה תואר שהפועל ירושלים רוצה לזכות בו. זה לא התואר הכי חשוב של העונה, אבל רצינו לזכות בזה וזה רגע לא פשוט בתחילת העונה".

זו הייתה גם הופעת הבכורה של סטרטוס פרפרוגלו, שנראה חלוד ולא זכה לדקות משחק רבות. הפורוורד היווני שותף ל-12 וחצי דקות, בהן תרם חמש נקודות באחוזים נמוכים (1-4 מהשדה) והוסיף שני איבודים. עם זאת, בירושלים בטוחים שהרכש החדש ישתפר במשחקים הבאים, לאחר שיכיר טוב יותר את המערכת ויסיר מעט חלודה מהקיץ האחרון.

מנגד, נהריה רשמה ניצחון גדול עם הופעות מרשימות של אלכס יאנג וקורי וובסטר. האחרון חדר לצבע של האדומים ללא בעיה והיה איש המפתח של הקבוצה בדקות ההכרעה עם 26 נקודות, כולל מספר סלים קריטיים בסיום שעצרו את המומנטום הירושלמי. למעשה, בנהריה לא תיארו לעצמם שיגברו על אלופת המדינה, והחליטו שלא להזמין לעצמם מראש מלון ללילה באיזור האולם. כעת הם יעשו את הדרך חזרה לנהריה, ומשם ישובו לאולם בחולון להתמודדות מול גלבוע/גליל.

יונתן שולדרברנד. הלוך חזור לצפון (עדי אבישי)
יונתן שולדרברנד. הלוך חזור לצפון (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי