סיכוי נמוך שפייר ג'קסון ישחק מול מכבי ראשון לציון

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | אודי ציטיאט

הגארד עדיין סובל משריר תפוס בצוואר ולא צפוי לשחק מול מכבי ראשל"צ בחצי גמר גביע ווינר (19:45). נהריה וגלבוע/גליל ייפגשו בקרב המפתיעות (21:00)

(גודל טקסט)

שלב חצי גמר גביע ווינר ייצא הערב (שלישי, 18:45) לדרך כשמכבי תל אביב תפגוש את מכבי ראשון לציון במשחק הראשון. הצהובים לא רשמו את נוריס קול ודיאנדרה קיין שסובלים מפציעות בעוד פייר ג'קסון, שנעדר שלשום בשל שריר צוואר תפוס, יירשם בסגל אך סיכוי נמוך שישחק.

הצהובים מגיעים למשחק לאחר שגברו על הפועל ת"א לאחר דרמה במשחק שכמעט וברח להם מהידיים. מי שהצטיין במשחק היה ג'ון דיברתולומיאו שיידרש להוביל גם הערב לאור מכת הפציעות שפקדה את הגארדים של הקבוצה.

גם ראשון לציון מגיעה במצב לא אופטימלי להתמודדות כשתופיע בסגל חסר. עודד ברנדוויין שבר את ידו וייעדר כחודש בעוד ג'ראלד בברלי נפרד מהקבוצה לאחר רבע הגמר בתום תקופת מבחן. מרפי הולוואי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, לא ייקח חלק במשחק וצפוי לנחות רק בהמשך השבוע. הספסל של הכתומים תרם רק שבע נקודות ברבע הגמר – כולן של בברלי. מצד שני, כל חמשת שחקני החמישייה קלעו בדו-ספרתי כאשר מארק טולפסן (18 נקודות ו-10 ריבאונדים) ואבי בן שימול (10 נקודות ו-14 אסיסטים) רושמים דאבל-דאבל ולדרו קרופורד חסר כדור חוזר בודד כדי להצטרף אליהם (10 נקודות ותשעה ריבאונדים).

במשחק השני (21:00) יתמודדו עירוני נהריה והפועל גלבוע/גליל בקרב על כרטיס לגמר. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי לאחר שגברו אמש על יריבות עדיפות – נהריה על הפועל ירושלים, וגלבוע/גליל על הפועל חולון. שתי הקבוצות הצפוניות נפגשו כבר במשחקי ההכנה ונפרדו בשוויון 85:85 לאחר שלשה מדהימה של אלכס יאנג.

אריאל בית הלחמי. הפתעה (עדי אבישי)
אריאל בית הלחמי. הפתעה (עדי אבישי)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי