דיאנדרה קיין ופייר ג'קסון צפויים לשחק בגמר גביע ווינר

דיאנדרה קיין עם פייר ג'קסון
דיאנדרה קיין עם פייר ג'קסון | מכבי תל אביב

שני הגארדים של מכבי ת"א יעמדו ככל הנראה לרשותו של ספאחיה במשחק מול עירוני נהריה (חמישי, 21:00). שביעות רצון מהיכולת של דיברתולומיאו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה אמש (שלישי) ניצחון נוסף בגביע ווינר, 60:86 על ראשון לציון בחצי הגמר, בדרך להופעה במשחק על התואר (חמישי, 21:00). אחרי שהתקשו במשחק הקודם מול הפועל תל אביב, הפעם הצהובים פתחו את המשחק בצורה מרשימה יותר והובילו בפער גבוה לאורך המשחק, בעוד הכתומים שהגיעו בהרכב חסר בעקבות פציעתו של עודד ברנדוויין ועזיבתו של ג'ראלד בברלי, התקשו לייצר בהתקפה.

במכבי ת"א מרוצים מההופעה שרשמו ובעיקר מהאגרסיביות שהפגינו לטענתם במהלך המשחק. עוד לפני ההתמודדות ספאחיה דחק בשחקנים לשחק אגרסיבי ולא להוריד את הרגל מהגז. הצהובים השיגו נקודות רבות בצבע, קטפו 11 ריבאונדים בהתקפה וגברו על חסרונם של שלושת הרכזים הפצועים (קול, ג'קסון וקיין) עם עוד משחק נהדר של ג'ון דיברתולומיאו שבלט עם 19 נקודות ושישה אסיסטים כשג'ייק כהן הוסיף 14 ושישה ריבאונדים.

כעת הפנים של הצהובים לקראת משחק הגמר מול עירוני נהריה כשהמטרה הברורה היא זכייה בתואר הראשון של העונה. בקבוצה מנסים להכשיר את פייר ג'קסון ודיאנדרה קיין להתמודדות כשרוב הסיכויים שהשניים יוכלו לשחק. נוריס קול לעומתם עוד לא כשיר לחלוטין, אך הוא צפוי לעמוד לרשותו של ספאחיה לפתיחת העונה בשבוע הבא.

"שיחקנו טוב יותר הפעם מאשר במשחק הקודם, פתחנו טוב יותר", ניתח ג'ונה בולדן את השיפור שקבוצתו הציגה. "המאמן אמר לנו לשחק אגרסיבי, זה מה שעשינו וזה מה ששינה את קו החשיבה שלנו. ג'ון (דיברתולומיאו, ר.כ) לקח צעד קדימה בגלל שהיינו ללא רכזים, זו הייתה הזדמנות מצוינת עבורו. הוא לקח צעד קדימה וזה מה שהיינו צריכים. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. בכל משחק אנחנו עושים טעיות שאנחנו לומדים מהן. אנחנו משתפרים ולומדים מהדברים השליליים".

יובל זוסמן. כבר היו לו משחקים יותר טובים, וגם יהיו (עדי אבישי)
יובל זוסמן. כבר היו לו משחקים יותר טובים, וגם יהיו (עדי אבישי)

"אנחנו רוצים לזכות בגביע", הוסיף הפורוורד בהתייחסו למשחק הגמר, "לא ידעתי שמכבי לא זכתה בתואר בשנה שעברה. זו קבוצה חדשה ויש לנו אולי מנטאליות שונה לגמרי. אנחנו לא מתרכזים בשנה שעברה. יש לנו מאמנים ושחקנים חדשים ואנחנו מתרכזים בעונה הנוכחית. נאבק על התואר".

יובל זוסמן הוסיף: "באנו יותר מוכנים הפעם. פתחנו טוב מאוד את הרבע הראשון ואני שמח שניצחנו את המשחק הזה. פתחנו את המשחק באגרסיביות ולא נתנו להם לחזור למשחק. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, בעיקר בחיבור. רואים שהקבוצה מתקשרת יותר נכון וששחקנים יודעים איפה לעמוד. המשחק הזה היה פחות טוב עבורי באופן אישי, ואני אלמד ממנו ואראה אותו. אפיק לקחים מהטעויות ואני מקווה שאשתפר מהצפייה בו. כמה אנחנו רוצים את התואר? כמו כל תואר שאנחנו רוצים להשיג השנה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי