דני פרנקו: לא ניצחנו בכדורסל אלא בדוג פייט

דני פרנקו
דני פרנקו | לירון מולדובן

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-78:81 הוסיף: "טוב שהבאנו את מקי הוא עזר לנו לנצח". שמיר, המאמן המפסיד: "היו לנו כמה דקות לא טובות ברבע השלישי ולא הצלחנו להתאושש"

(גודל טקסט)

 "לחזור לקווים זה כאב ראש אבל זה המקצוע שלי", כך אמר מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו בתום הניצחון 78:81 על הפועל חולון במחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורסל, "ניצחנו משחק עם 39% מהשדה כך שכדורסל לא היה פה, אלא נחישות ועקשנות. סוג של דוג פייט"

פרנקו הוסיף: "היינו ראשונים לכל כדור, שלטנו בריבאונד וזה ניצח לנו את המשחק ולא כדורסל קלאסי. ארון מקי הוא שחקן שהצטרף אלינו מאוחר, אבל רצינו להביא שחקן איכותי וטוב שהבאנו אותו. הוא מאוד עזר לנו לנצח".

המאמן המפסיד דן שמיר: "לא היתה בעיה עם הלב והרצון שלנו לנצח. פשוט היו לנו כמה דקות לא טובות ברבע השלישי ולא הצלחנו להתאושש מהם. ברור שיש הרבה מה לתקן בשלב כזה של העונה. כשאתה לא משחק כדורסל טוב ומתואם צריך לתת עוד משהו כדי לנצח ואת זה לא היה לנו".

על הספסל הרחב של חולון: "כשיש לך יותר שחקנים אז גם יש לך יותר בעיות, אבל זה טוב. יש לנו את הליגה ואת אירופה ולכן צריך עשרה שחקנים ברוטציה ולא שמונה ונלמד להתמודד עם זה".


שמיר. "לא היתה בעיה עם הלב והנחישות" (עדי אבישי)


ארון מקי,
שנבחר לשחקן המשחק: "הניצחון הוא לא שלי אלא של כולם. באתי לקבוצה שלי, גילינו המון תשוקה וקשיחות. באשר אלי, יש לי התשוקה לשחק כאן ואת הרעב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי