בקלות: מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל אילת

ג'ון דיברתולומאו, ניב ברקוביץ'
ג'ון דיברתולומאו, ניב ברקוביץ' | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים המשיכו את היכולת הטובה מגביע ווינר ולא התקשו מול הקבוצה החלשה של מאיר טפירו. תומאס ודיברתולומאו הצטיינו, קול וג'קסון חזרו מפציעה וגילו יכולת טובה. גלבוע גליל ניצחה 77:84 את אשדוד לאחר הארכה

(גודל טקסט)

לאחר החריש העמוק שביצעה בקיץ והזכייה הנאה בגביע ווינר בשבוע שעבר, מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את ליגת ווינר סל ברגל ימין עם 68:82 קליל על הפועל אילת.


הצהובים גילו עליונות על היריבה מהדרום משריקת הפתיחה ולא באמת התקשו מול החבורה של מאיר טפירו. הבשורות הטובות הגיעו גם מכיוונם של פייר ג'קסון ונוריס קול שחזרו אחרי פציעה ממושכת ונראו בכושר טוב. דשון תומאס וג'ון דיברתולומאו המשיכו את היכולת הטובה מגביע ווינר ונראים חלק חשוב מהרוטציה של נבן ספאחיה.


 


כעת תצא מכבי ת"א למשחק החוץ בבאמברג ביום חמישי במחזור הפתיחה של היורוליג וביום ראשון תחזור להיכל מנורה מבטחים למשחק ביתי מול בני הרצליה.



הפועל אילת המשיכה את היכולת הרעה מטרום העונה ואם היא לא תתעשת בזמן, היא עשויה למצוא את עצמה במאבקי התחתית. בשבוע הבא תפגוש החבורה של מאיר טפירו את הפועל ת"א החזקה.


קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 12, מייק רוסריו, עמית שמחון וג'ורדן לויד 10 כל אחד, אלאנדו טאקר 9, דנזל באולס 7, דימיטריוס טרידוול 4, עמית ביר כץ, ניב ברקוביץ' ואייזק רוזפלט 2 כל אחד.

 

קלעו למכבי ת"א: דשון תומאס 16, ג'ון דיברתולומאו 14, ארטיום פראחוסקי ופייר ג'קסון 9 כל אחד, יובל זוסמן וג'ונה בולדן 8 כל אחד, אלכס טיוס 7, נוריס קול 6, כארם משעור ואיתי שגב 2 כל אחד, ג'ייק כהן 1. 


פייר ג'קסון. קליעה זה הצד החזק שלו (מכבי ת
פייר ג'קסון. קליעה זה הצד החזק שלו (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


רבע ראשון
מכבי ת"א פתחה בחמישייה עם פייר ג'קסון, ג'ון דיברתולומאו, כארם משעור, ג'ונה בולדן וארטיום פראחוסקי. אילת עלתה עם אלאנדו טאקר, ג'ורדן לויד, עמית שמחון, דימיטריוס טרידוול ואייזק רוזפלט.
 

אלאנדו טאקר קלע את שלוש הנקודות הראשונות במשחק, אבל הצהובים השתחררו במהירות ודיברתולומאו קבע 3:6 עם סל ועבירה אופייניים. ג'קסון חימם את הידית עם שתי שלשות ודשון תומאס הוסיף סל קל שהגדיל את הפער ל-9:18 שלוש דקות וחצי לסיום הרבע. גם נוריס קול עלה על הלוח והרבע הסתיים ב-16:24 לאורחים מתל אביב.


נוריס קול. בכושר טוב (מכבי ת
נוריס קול. בכושר טוב (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


רבע שני
הרבע השני נמשך בדיוק מאותה נקודה בה הסתיים הרבע הראשון. המארחים לא עמדו בקצב ונוריס קול קלע ארבע רצופות שגרמו לטפירו להזעיק פסק זמן בפיגור 31:20. האילתים הידקו את ההגנה והצליחו לעצור את הריצה, אבל זוסמן תפר שלשה מחצי פינה והגדיל חזרה ל-26:39. ג'קסון החטיא שלשה על הבאזר ומכבי ת"א ירדה לחדר ההלבשה ביתרון 30:41.


אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


רבע שלישי
שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מפוזרת ומשעור השלים 0:4 בשלוש הדקות הראשונות עם דאנק קל. ביר כץ ושמחון קלעו שני סלים רצופים והצליחו לצמק ל-48:36. ספאחיה גער בשחקנים, שהתעשתו וחזרו עד ל-40:55 שתי דקות לסיום הרבע. הצהובים נרדמו במהלך האחרון ואפשרו לאפיק ניסים לקלוע שלשה עם הלוח ולקבוע 45:58 צהוב לקראת עשר הדקות האחרונות.


דשון תומאס מול עמית שמחון (מכבי ת
דשון תומאס מול עמית שמחון (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


רבע רביעי
אילת עשתה קולות של חזרה בפתיחת הרבע ומייק רוסאריו צימק ל-68:59 ארבע דקות וחצי לסיום. פראחוסקי הגיב עם סל קל, גם יובל זוסמן נכנס לעניינים עם כמה סלים יפים וההפרש שוב צמח ל-68:82 בסיום.


גליל/גלבוע – מכבי אשדוד 77:84 אחרי הארכה

הפועל גלבוע/גליל פתחה את עונת 2017/18 במשחק ביתי בגן נר מול מכבי אשדוד וניצחה 77:84 לאחר הארכה. בתום המועד החוקי הייתה התוצאה 70:70. מאמן המארחים אריאל בית הלחמי וחניכיו פגשו את בראד גרינברג בהופעה המחודשת בליגה. 


המחצית הראשונה הייתה של האדומים אך המחצית השנייה הייתה רובה של הדרומיים, האדומים חזרו לקראת הסיום בדרך לשוויון בתום 40 הדקות. חמש דקות ההארכה התנהלו בשליטת המארחים שזכו בניצחון. אצל המארחת, חואקין שוכמן שיצא שלוש דקות לסיום בחמש עבירות, סיים עם 15 נקודות, שיא קריירה. 


טיילר סטון בלט אצל המנצחים עם 18 נקודות, דיאנג'לו הריסון הוסיף 17. באשדוד בלט דיוויד לאורי עם 19 נקודות, סק הנרי קלע 17 נקודות וג'ראלד לי 15. 


גליל פתחה מצוין והוליכה בביטחה בדרך ל-14:21 בתום הרבע הראשון. אשדוד לחצה על הגז ועד להפסקה צימקה את יתרון המארחת ל-30:34. רבע שלישי מצוין של אשדגוד בו ניצחה 10:21, העניק לה יתרון 43:51. הרבע האחרון היה שוב של המארחים שאומנם פיגו אך קיזזו עוד ועוד מההפרש. הריסון השווה ל-70:70 והמשחק הלך להארכה.


מפתיחת ההארכה נטלה המארחת את היוזמה עם 0:7 ועלתה ל-70:77. הנרי צימק ל-77:73. סטון העלה לשש הפרש למקומיים. סקוורר קלע שלשה והעלה את האדומים ל-75:82 וחתם מהקו – 77:84 למארחת.

 

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי