תומר גינת: החוק הרוסי עוזר לשחקן הישראלי לקבל הזדמנות

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

שחקן הפועל ת"א ל-103FM לאחר ההצטיינות בניצחון על חולון: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו". החיבור עם הקהל: "אני אוהב את הפועל", על לימונד: "הוא ילמד לחיות עם הכאבים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את עונת 2017/18 ברגל ימין עם ניצחון חשוב על הפועל חולון (78:81). אחד המצטיינים היה תומר גינת שקלע 14 נקודות ושיא קריירה של 15 ריבאונדים (8 בהתקפה). בראיון ל-103FM סיפר שחקן הפנים הנהדר על התחושות לאחר הניצחון והשאיפות לקראת ההמשך.

הניצחון על חולון: "אני מקווה שנמשיך ככה גם בהמשך. אני מסכים עם המאמן שזה המשחק הכי גרוע שלנו עוד כה. לא שיחקנו את המשחק שלנו. במחצית הראשונה יצאנו מכל מה שרצינו לעשות, אבל המפתח היה ששמרנו אותם על 12 נקודות ברבע השלישי. הייתה אווירה של פלייאוף. הקהלים הם מהטובים בארץ והייתה אווירה מטורפת. אני שמח שאנחנו יצאנו עם הניצחון, זה חשוב להמשך הדרך".

החיבור עם הקהל: "אני מאוד אוהב את הפועל ואת המועדון הזה מאז שהתחלתי לאהוב כדורסל. מאוד חשוב לשמור את הקהל בתמונה וזה משהו שיכול לעזור לנו להשיג ניצחונות, בטח במשחקי הבית".

החוק הרוסי: "החוק הרוסי עוזר לכדורסלן הישראלי, בטח הצעיר, לקבל את ההזדמנות הראשונה. בזכותו לא מעט שחקנים קיבלו את ההזדמנות הראשונה. אני פחות מוטרד מהדקות. אני מאמין שאם אעשה את העבודה שלי, אקבל את החלק שלי".

על מקניל: "עושה רושם של בחור חיובי ושחקן מוכשר. הוא עזר לנו בהתקפה עם כמה פעולות גדולות כשהיינו תקועים".

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים. בדרך לעונה גדולה? (עדי אבישי)

על לימונד: "רביב עבר פציעה קשה והוא חוזר לעניינים לאט לאט. הוא מאוד חשוב לנו, אנחנו צריכים אותו כדי שנעשה עונה גדולה. אני בטוח שהוא ילמד לחיות עם הכאבים ולהשאיר את הפציעה מאחור".

הציפיות: "אני מבין שיש ציפיות ממני, אבל יותר חשוב זה שהקבוצה תנצח. אם זה יבוא עם מספרים טובים שלי זה בכלל יהיה מצוין. אני קופץ על כל כדור, מביא הרבה לב ושמח שהפעם זה הצליח".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי