ירושלים תארח את ראשל"צ, קציקאריס: למדנו מההפסד

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

המחזור השני בליגה ייצא לדרך בשבת, קציקאריס ושחקניו ינסו לשוב לתלם לאחר ההפסד בליטא השבוע ביורוקאפ. וגם: הפועל תל אביב תתארח אצל נהריה, פרנקו: "אנחנו אחרי שבוע לא קל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להתאושש מההפסד במשחק הפתיחה של היורוקאפ כשתפגוש מחר (שבת, 20:40) את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור השני של הליגה. האדומים מגיעים למשחק ביכולת ירודה לאחר תצוגה לא משכנעת מול עירוני נהריה והפסד כואב לליטקבליס הליטאית, כשבתווך חלק מהשחקנים בקבוצה לא מרוצים ממעמדם.

המאמן פוטיס קציקאריס אמר לקראת המשחק: "יש לנו משחק ראשון בבית מול הקהל שלנו ונרצה לתת להם הנאה. אני מאמין שלמדנו מההפסד באירופה ואנחנו בדרך הנכונה, זו הזדמנות טובות לשחק חזק יותר". איגור מאיור לא יתלבש להתמודדות.

בבירה מקווים לצאת לדרך חדשה והמשחק מחר מול ראשון לציון הוא בהחלט הזדמנות לכך. קבוצתו של שמוליק ברנר לא הרשימה עד כה במשחקי ההכנה ומגיעה בכושר משחק בעייתי מאחר שלא שיחקה במחזור הראשון בעקבות מסע המשחקים של מכבי חיפה בארה"ב, מולה הוגרלה במשחק הראשון. ראשל"צ עברה כבר שינויים בסגל כשג'ראלד בברלי עזב את הקבוצה ובמקומו הגיע מרפי הולוואי שינסה לסייע למועדון.

במשחק נוסף שיערך מחר (שבת, 18:55) יפגשו הפועל תל אביב ועירוני נהריה בעין שרה. נהריה הציגה יכולת טובה במשחקי ההכנה הודות להתעלות של קורי וובסטר ואלכס יאנג וגם במשחק מול ירושלים חניכיו של אלפסי הציגו עליונות במחצית הראשונה של ההתמודדות. הפועל תל אביב מגיעה מנגד למשחק לאחר ניצחון חשוב על הפועל חולון בעזרת עוד תצוגה של טיי מקי ומשחק גדול של תומר גינת שקבע שיא ריבאונדים ודאבל דאבל מרשים.

אלן אומיץ'. אכזבה מההפסד בליטא (הפועל ירושלים, האתר הרשמי)
אלן אומיץ'. אכזבה מההפסד בליטא (הפועל ירושלים, האתר הרשמי)

בהפועל מצפים לתת דקות משחק רבות יותר לג'רל מקניל לאחר שהשתתף במשחק הקודם ותרם רבות בהגנה. בקבוצה מרוצים מהמחויבות של השחקן ומקווים לרשום ניצחון ליגה נוסף שיפתח עבורם את העונה ברגל ימין. האדומים יגיעו להתמודדות בסגל חסר לאחר שצוף בן משה נפגע בקרסול ולא ייכלל בסגל למשחק מחר.

תומר גינת. משחק שיא מול חולון, מבחן בעין שרה (עדי אבישי)
תומר גינת. משחק שיא מול חולון, מבחן בעין שרה (עדי אבישי)

דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו אחרי שבוע אימונים לא קל, אבל אנחנו מוכנים למשחק מחר. נהריה קבוצה טובה במומנטום חיובי והמשחק מהווה עבורנו אתגר גדול, אבל אנחנו יודעים איך להתנהג על המגרש כדי לחזור עם הניצחון הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי