פרחוסקי ורול מחוץ לסגל מכבי ת"א מול בני הרצליה

מייקל רול
מייקל רול | לירון מולדובן

הצהובים לא רשמו את הרכז והסנטר למפגש מחר (ראשון, 21:00) מול החבורה של מיקי גורקה. הפועל חולון תארח את הפועל אילת (19:00), שמיר: "שמחים בפעם הראשונה מול הקהל שלנו"

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים כשמכבי תל אביב תארח את בני הרצליה (21:00), מוקדם יותר הפועל חולון תפגוש בביתה את הפועל אילת (19:00).


מכבי תל אביב – בני הרצליה (ראשון, 21:00) 
אחרי הניצחון האדיר על באמברג בחוץ 88:71 בפתיחת היורוליג, מכבי תל אביב תשוב אל הליגה המקומית כשתארח את הקבוצה מהשרון במסגרת המחזור השני בליגה. שתי הקבוצות כזכור ניצחו במחזור הפתיחה של הליגה. נבן ספאחיה והצוות המקצועי החליטו לא לרשום למשחק את הרכז מייקל רול והסנטר ארטיום פראחוסקי. מי שעשוי לערוך בכורה מחודשת במסגרת המקומית הוא הגארד, דיאנדרה קיין. הצהובים יקוו להמשכיות מצדו של פייר ג'קסון, שכיכב במחזור הפתיחה של היורוליג, ונבחר למצטיין. הרצליה מבחינתה תגיע אחרי שהעפילה לשלב הבתים של היורופאקאפ, על אף שהפסידה בסיכום הכללי לפורטו הפורטוגלית. 

שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה שש פעמים, כשבליגה דווקא החבורה של מיקי גורקה רשם סוויפ של 0:3, אולם בפלייאוף, מכבי של אריק שיבק, הייתה עם ידה על העליונה אחרי שניצחה 0:3. ביום חמישי מחכה תגיע להיכל מנורה מבטחים באסקוניה הספרדית במסגרת המחזור השני של היורוליג, בעוד הרצליה תתארח ביום רביעי אצל אלבה פרהאוור ההונגרית בתחילת שלב הבתים ביורופקאפ.


יסתדרו בלעדיו? רול (לירון מולדובן) 


הפועל חולון – הפועל אילת (ראשון, 19:00)
 
החבורה של דן שמיר תגיע למפגש מעט מאוכזבת אחרי הפסד מתסכל 78:76 למורסיה בחוץ בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. החולונים נראו טוב והובילו כזכור ביתרון דו ספרתי, אך דקות אחרונות פחות טובות הביאו להפסדם. בליגה, חולון הפסידה כזכור להפועל תל אביב בחוץ במחזור הראשון וכל תוצאה פרט לניצחון מקומי תגביר את הלחץ בקבוצה. אילת תנסה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב.

דן שמיר הוסיף: "שמחים לשחק בפעם הראשונה העונה מול הקהל שלנו בהיכל טוטו ויודעים שנצטרך להיות אגרסיביים ולשחק ביחד כדי לנצח".


שלומי הרוש סיפר: "משחק בית ראשון שלנו העונה מול הקהל הביתי שלנו. אני בטוח שבשנייה שנעלה על הפרקט, כולנו נתרגש וניקח את האנרגיות מהקהל כדי לשחק נכון וטוב ולנצח את המשחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי