קציקאריס: "לפעמים אנחנו נאבקים לקלוע". הלפרין: "פוטיס שונה"

הוליך את האלופה. הלפרין
הוליך את האלופה. הלפרין | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים סיכם משחק ביתי ראשון לעונת 2017/18: "לגיטימי שנהיה קצת לחוצים, אנחנו לא מצפים ש-12 שחקנים יהיו בכושר טוב". הגארד הצטיין וטען: "להוסיף ככה שלושה ארבעה שחקנים גדולים לסגל זה לא פשוט"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים התאוששה מההפסד המאכזב במחזור הפתיחה של היורוקאפ עם ניצחון 85:90 על מכבי ראשון לציון, במשחקה הביתי הראשון העונה. זהו ניצחון הליגה השני ברציפות של האלופה.

המצטיין במשחק, יותם הלפרין שקלע 13 נקודות, מסר ארבעה אסיסטים וסחט שלוש עבירות ב-19 דקות התייחס לעבודתו של המאמן פוטיס קציקאריס: "כל מאמן עם השיטה שלו. פוטיס הגיע עם משהו שונה מהעונה שעברה ואנחנו עדיין מתרגלים. להוסיף ככה שלושה ארבעה שחקנים גדולים לסגל זה לא פשוט ואנחנו צריכים לדעת איך מעלים את זה למעלה עם הדרך הזאת".

קציקאריס עצמו הוסיף: "לקח לנו זמן למצוא את ההרכב המנצח, נתנו להם לקלוע סלים קלים. אנחנו במשחק בית ראשון ולגיטימי שנהיה קצת לחוצים. לפעמים אנחנו נאבקים לקלוע. ברבע האחרון הייתי רגוע. אנחנו לא מצפים ש-12 שחקנים יהיו בכושר טוב. אם אנחנו רוצים להצליח בשני המפעלים אנחנו צריכים את כל השחקנים, והלפרין ואליהו עשו היום עבודה נהדרת. בשורה התחתונה ניצחנו וזה מה שחשוב".

אליהו מעל ראשל
אליהו מעל ראשל"צ. סחט מחמאות (מנהלת הליגה)

מנגד הגיע שמוליק ברנר מאוכזב לעמדת הראיונות וסיכם: "לא רצינו לתת להם לרוץ. היו כמה איבודי כדור שלא יכולנו להרשות לעצמנו בארנה. הבעיה היא לא הרכז, אנחנו צריכים להיות יותר קשוחים. זו רכות שלא אמורה להיות לטעמי. היו דברים טובים שאהבתי אבל יש מה לשפר. מרפי (הולוואי) עוזר לנו, הוא עוד לא בכושר שאנחנו מכירים אותו. שיתוף הפעולה עם השחקנים עדיין לא שם, אבל מרגישים את הנוכחות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי