חוטפת גם בישראל: מכבי אשדוד דרסה 61:90 את מכבי חיפה

קמרון לונג מול עוז בלייזר
קמרון לונג מול עוז בלייזר | לירון מולדובן, מנהלת הליגה

הקבוצה מהכרמל עדיין לא התאוששה מהמסע בארצות הברית וספגה תבוסה קשה מהחבורה של בראד גרינברג. דייויד לאורי הצטיין עם 18, אדם אריאל הוסיף 15

(גודל טקסט)
כמעט בכל עונה מכבי חיפה מתקשה לאחר החזרה ממסע המשחקים בארצות הברית. גם הערב (רביעי) חטפו השחקנים של ג'ף רוזן ועופר רחימי תבוסה קשה כשנכנעו למכבי אשדוד בהיכל הקריה.


שחקני מכבי אשדוד השאירו את ההפסד המתסכל להפועל גלבוע/גליל מאחור וגילו עליונות על מקביליהם מהכרמל בכל שלבי המשחק וכבר הובילו ביתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון.




ברבע השני הגיעה הבריחה הגדולה. הקבוצה של בראד גרינברג עצרה את היריבה על שמונה נקודות בלבד, קלעה 24 נקודות בצד השני והפכה את המחצית השנייה לגארבג' טיים אחד ארוך.


במחזור הקרוב תצא אשדוד למשחק חוץ בראשון לציון ותקווה לחבר ניצחון שני ברציפות. מנגד, הירוקים יארחו את עירוני נס ציונה וינסו לרשום ניצחון ראשון העונה.


קלעו למכבי אשדוד: דייויד לאורי 18, אדם אריאל וקמרון לונג 15 כל אחד, ג'ראלד לי 9, נמרוד לוי 8, סק הנרי ואלכס צ'וברביץ' 7 כל אחד, גוני יזרעאלי 6, טראוויס ווריק 3, אדם הוניג 2.


קלעו למכבי חיפה: ווילי וורקמן ואנג'ל רודריגז 11 כל אחד, ברנדון באומן 9, עוז בלייזר ונתנאל ארצי 7 כל אחד, פרדריק בורדיון 6, רועי הובר 5, וויל גרייבס ודגן יבזורי 2 כל אחד, דניאל קופרברג 1.  

 

 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי