בצל שחרור ג'רלס: הפועל ירושלים תפגוש את פרנקו והפועל ת"א

ליאור אליהו
ליאור אליהו | מנהלת הליגה

אלופת ישראל תצא למשחק לוהט בדרייב אין מול מאמנה בשנתיים האחרונות לאחר המהלך הדרמטי של אורי אלון. פרנקו: "אם נהיה נחושים, נגיע לעמדת ניצחון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל שחרורו של קרטיס ג'רלס, הפועל ירושלים תתארח מחר (שבת, 20:40) בדרייב אין למשחק חשוב מול הפועל תל אביב. ירושלים מגיעה להתמודדות במצב בעייתי לאחר שחרורו של הרכז שהגיע בעקבות בעיות ותסכולים בחדר ההלבשה שהשתקפו גם על המגרש. גם היכולת של האדומים לא משכנעת עד כה כשהם במאזן 2:0 ביורוקאפ לאחר פתיחה מגומגמת של העונה.

וניתן לומר שהשבוע הקרוב יהיה גורלי עבור הקבוצה מהבירה כשיכולתם של השחקנים להתגבר על חסרונו של ג'רלס, שנחשב בשנה שעברה למוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, תעמוד למבחן. בירושלים מקווים שהמהלך יראה על התמיכה של הבעלים אורי אלון במאמן פוטיס קציקאריס ויגרום לשאר השחקנים ליישר עמדה ולהציג מחויבות לסגנון המשחק של היווני. המבחן הראשון יהיה כאמור כבר מחר כשהפסד יעלה את מפלס הלחץ אצל האלופה לקראת המשחק הקשה נגד באיירן מינכן בהמשך השבוע.

הפועל תל אביב מנגד השלימה את הכנותיה לקראת המשחק ומגיע אליו בדריכות. בקבוצה לא מתרגשים מהמשבר שפוקד את האלופה ורוצים לרשום ניצחון ליגה נוסף לאחר ההפסד בשבוע שעבר לעירוני נהריה. המארחים יחסרו את מאט האוורד שסובל מכאבים בכף רגלו אולם יקבלו בחזרה את צוף בן משה שחוזר לסגל הקבוצה.

"אחרי שסימנו וי חשוב בגביע, אנחנו ממשיכים למשחק מול קבוצה איכותית ועמוקה", אמר דני פרנקו שיפגוש את האקסית פצועה וחבולה, "מצד אחד, אנחנו מכבדים את הפועל ירושלים אבל מצד שני אנחנו מאמינים שאם נציג נחישות, עקשנות ורוח קבוצתית שבכל רגע נתון השחקנים מנסים לעשות אחד את השני טובים יותר, נוכל להיות בעמדת ניצחון".

פוטיס קציקאריס. קיבל גיבוי מהבעלים (דני מרון)
פוטיס קציקאריס. קיבל גיבוי מהבעלים (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי