פייר ג'קסון: "המאמן הזהיר אותנו מגלבוע/גליל"

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

מכבי תל אביב שמרה על המאזן המושלם אחרי הדרמה מול הקבוצה של בית הלחמי, והגארד הסביר: "היכולת שלנו בסוף זה עניין של לב". זוסמן התייחס ליכולת הפושרת: "הם פשוט הרביצו לנו ולא החזרנו להם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה לשמור על מאזן מושלם בפתיחת העונה לאחר שניצחה אמש (שבת) 72:74 את גלבוע/גליל. הצהובים רשמו משחק בינוני כשהתקשו להיכנס לקצב ורדפו במשך רוב ההתמודדות אחר המארחים, אך הוכיחו פעם נוספת שהרבע הרביעי שייך להם כשמספר פעולות חשובות בסיום הביאו להם את הניצחון.

ג'ון דיברתולומיאו הרשים שהוא נותן הכל על המגרש כשבמספר שניות קבר שלשה, חטף מיד את הכדור והוסיף שלשה נוספת שהפכה מינוס חמש נקודות ליתרון נקודה לקבוצתו. גם פייר ג'קסון קלע סל דרמטי בסיום שהבטיח את הניצחון לצהובים ובהיעדרו של נוריס קול, הוא לקח את המושכות וסיים את המשחק עם 15 נקודות וארבעה אסיסטים.

במכבי מודעים לכך שהקבוצה לא הציגה משחק איכותי אך מתרכזים בעיקר בניצחון כשבהמשך השבוע מצפה להם מחזור יורוליג כפול (אולימפיאקוס בבית בשלישי והכוכב האדום בלגרד בחוץ בחמישי) שיסגור עבורם ארבעה משחקים בשמונה ימים. בעקבות כך בצוות המקצועי הקפידו על חלוקת עומסים נכונה כשמלבד ג'קסון (28) כל השחקנים שיחקו פחות עשרים וחמש דקות ומטה.

"המאמן הזהיר אותנו שלא יהיו משחקים קלים בליגה", אמר פייר ג'קסון, "יש היסטוריה בין שתי הקבוצות ולכן רצינו לבוא כמו שצריך. היכולת שלנו בסוף זה עניין של לב. כשחקנים מקצוענים אתה לא רוצה לחטוף מכה, אלא לבוא ולנצח, לתת את הלב שלך. אני לא יודע למה זה לא הלך קל מההתחלה, את זה נצטרך להבין כקבוצה".

הרכז התייחס גם ללוח הזמנים הצפוף: "מצפה לנו שבוע ארוך עם לוח זמנים צפוף. נצפה בווידאו לקראת המשחקים, נחזור לאימונים וננסה לעבוד לקראת המשחקים הבאים. אולימפיאקוס קבוצה מצוינת עם הרבה שחקנים עם ניסיון NBA. צריך לצאת למשחק ולהוציא לפועל מה שמאמן יבקש".

יובל זוסמן הוסיף: "שלושה רבעים היינו ממש לא במשחק. הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו ולקחו יותר ריבאונדים. הם פשוט הרביצו לנו ולא החזרנו להם. בתחילת המחצית השנייה הבנו שאנחנו צריכים לעשות שינוי ולהרביץ להם כמו שהם מרביצים לנו. אני שמח מאוד שזה קרה ברבע האחרון. היינו שקולים וידענו שאנחנו צריכים להישאר מרוכזים למרות שהיינו בפיגור משמעותי. זה ניצחון גדול ואנחנו שמחים שניצחנו".

שבוע קריטי. ג'קסון (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי