תובע האיגוד דורש: שני משחקי רדיוס להפועל תל אביב

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים עשויים להיענש בחומרה בעקבות האירועים במשחק מול הפועל ירושלים, השופטים הגישו דו"ח חריף. פוסט ויראלי של מאבטח שוטף את הרשת: "בושה שמאשימים את המאבטחים"

(גודל טקסט)
תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור דורש להעניש את הפועל תל אביב עם שני משחקי רדיוס בעקבות האירועים החמורים במשחק מול הפועל ירושלים בשבת.  


עו"ד אור אומר במכתבו שבעקבות בקשת הכרוז מהאוהדים לחדול מזריקת החפצים למגרש הוא לא מעוניין להפעיל את העונש הכספי שעומד על תנאי כנגד האדומים. בנוסף, הוא מוכן לשקול את הקלת העונש עם הקבוצה תעביר את הפרטים של האוהדים המתפרעים.




שלושת השופטים עמית בלק, ניר מאירסון וגיא שמואלי הגישו דו"ח חמור ובו כתבו בין השאר: "ברבע השלישי נזרקה מצית שכמעט פגעה בראשו של שמואלי. ברבע הרביעי נזרקו מציתים נוספים מכיוון יציע אוהדי הפועל ת"א והמשחק אף הופסק לשתי דקות לשם הרגעת האוהדים".


רמי כהן
רמי כהן. חטף גם הוא (הפועל ת"א)


לטענת צוות השיפוט, יו"ר הפועל ת"א רמי כהן פנה לגיא שמואלי בסוף המשחק ואמר לו: "אתה צריך להתבייש. תראה את עצמך בווידאו, זו לא הפעם הראשונה איתך וגם מה שהיה בגליל, אתה צריך להיות אמיתי עם עצמך ולפסול את עצמך".


מנהלת הליגה פרסמה הודעה רשמית: "רואים בחומרה את אירועי המשחק. יש חשיבות גדולה בקבוצת הפועל ת"א ובקהל אוהדיה הגדול, אשר מוסיף צבע רב לליגה. עם זאת אנו עדים לכך שקבוצת מיעוט של אוהדים מנסה להשתלט ולפגוע בקבוצה ובליגה. אנו מצפים מהקבוצה ומאוהדיה לפעול יחד עם המשטרה כנגד מיעוט זה ביד חזקה ולהוקיעם. אנו מקווים שהמתפרעים יבואו על עונשם ומקווים שבית המשפט יחמיר בעונשם כדי להרתיע ממעשים דומים בעתיד. המנהלת שולחת איחולי החלמה למאבטחת קורל מיכל כהן".


האירוע אף תפס תאוצה ברחבי האינטרנט, אחרי שמאבטח בשם נדב אליהו העלה פוסט נזעם התומך בכוחות האבטחה: "בושה שמאשימים את המאבטחים. אני פונה לאוהד הזה שאין לו טיפת כבוד ומוסר, בחורה? מאבטחת? שכל תפקידה זה לעשות בידוק על נשים שמגיעות למשחק. שבטוח לא התערבה בקטטות..בה אתה פוגע?".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי