שחקנה של הפועל חולון לא טס לליטא עקב לחצים בחזה

קורי וולדן
קורי וולדן | עדי אבישי

קורי וולדן נלקח מנתב"ג לבית החולים אסף הרופא, שם נערכו לו בדיקות מקיפות שנמצאו תקינות והוא צפוי לחזור לליגה מול גלבוע/גליל. דן שמיר: "מקווה שנשחק כדורסל טוב וקשוח"

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה את ניצחונה הראשון העונה, על בני הרצליה בליגה, הפועל חולון המריאה הבוקר לליטא בדרכה למשחק מול יובנטוס במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

מי שלא עלה על הטיסה הוא קורי וולדן שחש לחצים בחזה ובהתייעצות עם רופא הקבוצה, ד"ר משה דהן, נלקח משדה התעופה לבדיקות בבית חולים אסף הרופא. במועדון העדיפו שלא לקחת סיכון ולהעבירו בדיקות מקיפות בבית החולים "אסף הרופא", שנמצאו תקינות.

למרות שהשחקן נמצא כשיר, הוחלט שלא להטיסו למשחק והוא יישאר בארץ וצפוי להצטרף לחבריו באימונים עם חזרתם ארצה ולהתלבש למשחק הליגה מול הפועל/גלבוע גליל.

שמיר
שמיר. "מקווה שנראה כדורסל קשוח" (דני מרון)

חולון תתמודד כאמור מחר (רביעי) נגד יובנטוס הליטאית שסובלת גם כן מפתיחת עונה חלשה. במחזור הראשון הם הובכו מול מונאקו שהביסה אותם בתוצאה 90:53 ובשבוע שעבר הם רשמו הפסד נוסף, 90:78 מול פינאר קרשיאקה.

בחולון יקוו לרשום ניצחון ראשון במסגרת האירופית על הליטאים במה שמסתמנת כהופעת הפרידה של ג'אבריל טראוויק לאחר החתמתו של גלן רייס ג'וניור שיגיע בהמשך השבוע על חשבון הפורוורד המאכזב. "אחרי שני הפסדים קשים בתחילת העונה, אני מקווה שנשחק כדורסל טוב וקשוח יותר ושניתן לעצמנו אפשרות לנצח בליטא", אמר המאמן דן שמיר אמר לקראת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי