רחימי: חייבים להשתפר בהגנה כדי לזכות בניצחון ביתי

עופר רחימי
עופר רחימי | ערן לוף

מכבי חיפה תארח ביום שישי (14:30) את מכבי ראשון לציון למשחק שנדחה מהמחזור הראשון של ליגת העל

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תארח מחר (שישי, 14:30) את מכבי ראשון לציון למשחק שנדחה מהמחזור הראשון בליגת העל. ניצחון של מכבי ראשל"צ יעלה אותה למקום השלישי בטבלה, ניצחון של מכבי חיפה יעלה אותה למקום הרביעי. לוק מרטינז החלים מהפציעה בלסת והוא עשוי לערוך הופעת בכורה בחיפה.


חיפה מגיעה למשחק לאחר ניצחון מרשים על עירוני נס ציונה שבא לאחר שלשה משוגעת של ברנדון בואומן, ששלח את המשחק להארכה ממנה יצאו הירוקים עם ידם על העליונה. בחיפה מקווים להמשיך ביכולת שהציגו בסיום המשחק ועשויים לקבל חיזוק משמעותי כשלוק מרטינז החלים מהפציעה בלסת ועשוי לערוך הופעת בכורה בירוק.



"ראשון לציון קבוצה חזקה ומאומנת", אמר מאמן חיפה עופר רחימי לקראת המשחק, "אנחנו חייבים להמשיך ולשפר אספקטים הגנתיים ובעיקר את ריבאונד ההגנה בכדי לרשום עוד ניצחון ביתי". פרדריק בורדיון הוסיף: "יש לנו משחק חשוב ואנחנו צריכים את תמיכת האוהדים. נתמודד מול קבוצה טובה אז אנחנו צריכים לבוא בפוקוס ולהילחם לאורך כל המשחק. אנחנו רוצים לקחת כל משחק בית כדי להשיג את המטרות שלנו". 


ראשון לציון מגיעה גם כן במומנטום חיובי לאחר שהביסה את מכבי אשדוד. הכתומים נהנו מיכולת גבוהה של ארבעת הזרים שלהם שקלעו בספרות כפולות והובילו את הקבוצה לניצחון על קבוצתו של גרינברג. מעל כולם בלט מרפי הולוואי שמתחיל להיכנס לעניינים ומשיב עם תרומה משמעותית כשבמשחק האחרון הוא סיים כקלע המצטיין (20 נקודות ותשעה ריבאונדים) והיה רחוק ריבאונד אחד מדאבל דאבל מרשים. 


שמוליק ברנר אמר לקראת המשחק: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול יריבה חזקה, אבל אנחנו מאמינים שהיום והשעה יאפשרו להרבה מהאוהדים הנפלאים שלנו לבוא איתנו לחיפה ומקווים לחזור עם ניצחון".

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי