ספאחיה צפוי להעניק למשעור קרדיט מול מכבי חיפה

כארם משעור
כארם משעור | עדי אבישי

הפוורוורד החלים מהפציעה ובמכבי תל אביב מעוניינים להשיבו לקצב משחק במהרה. תומאס ורול לא ישחקו, רחימי: "אחרי התצוגב בשישי אני מצפה שנבוא להלחם". וגם: קרב הכתומות בנס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם עוד שני משחקים.


מכבי תל אביב – מכבי חיפה

מכבי תל אביב תנסה לשוב מחר (21:00) למסלול הנצחונות כשתארח את מכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי בליגה. אחרי שהפגינו יכולת טובה בפתיחת העונה, הצהובים ספגו שני הפסדים ביורוליג והציגו יכולת חלשה גם מול הפועל גלבוע/גליל. הצהובים רוצים לרשום מחר ניצחון שיעלה לשחקנים את הביטחון, כשביום חמישי מחכה להם מפגש פיקנטי מול מילאנו של אנדרו גאודלוק וסימונה פיאניג'אני.

מכבי ת"א לא רשמה למשחק את דשון תומאס ומייקל רול, אך תקבל מנגד את כארם משעור שיחזור. הפורוורד הישראלי החמיץ את המשחקים האחרונים בעקבות נקע בקרסול והחלמתו התעכבה, כעת בקבוצה מקווים להעניק לו דקות שיחזירו אותו לקצב משחק.

דשון תומאס
דשון תומאס. מכבי תסתדר בלעדיו? (עדי אבישי)

מכבי חיפה מציגה עד כה יכולת חלשה, ועל הנייר מדובר ביריבת התאוששות קלאסית. הקבוצה מהכרמל רשמה שתי תבוסות ביותר מעשרים הפרש בליגה, האחרונה שבהן (73:97) הייתה ביום שישי האחרון מול ראשון לציון. הירוקים סובלים מיכולת נמוכה של הזרים שלא עומדים בציפיות וכעת הם התחילו לבצע שינויים בסגל. בעקבות הפתיחה המאכזבת הירוקים החתימו את הסנטר רג'י באקנר, אך הוא לא יוכל להשתתף בשני המשחקים הקרובים מרגע הירשמו באיגוד, לאחר שספג בסוף העונה שעברה עונש הרחקה משני משחקים.

"אחרי התצוגה שלנו ביום שישי אני מצפה שנבוא קודם כל להילחם ובמקביל לשפר את השטף שלנו במשחק ההתקפה", אמר מאמן הירוקים עופר רחימי שמאוכזב מפתיחת העונה של קבוצתו. רועי הובר הוסיף: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה. נצטרך לשחק הרבה יותר חזק ולהיות יותר מדויקים כדי להיראות טוב יותר".

עירוני נס ציונה – מכבי ראשון לציון
במשחק נוסף שייערך מחר (20:30) עירוני נס ציונה תארח את מכבי ראשון לציון. העולה החדשה חווה קשיי קליטה עד כה בליגת העל ומתקשה להציג יכולת משכנעת כשהיא במאזן 2:1. במשחק האחרון היא קיבלה בחזרה את דקוואן קוק ששב לאחר היעדרות ארוכה מפציעה, אך הפסידה למכבי חיפה במשחק שהגיע להארכה לאחר שהיא כבר הובילה לקראת סיום הזמן החוקי. קוק קיבל בהופעת הבכורה שלו 14 דקות והשיב עם חמש נקודות, כולל 1 מ-4 לשלוש, ובקבוצה מקווים שהוא ישפר את הידית לקראת המשחקים הבאים.

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין. קרב הכתומות (אודי ציטיאט)

בראשל"צ לעומת זאת, העניינים מתחילים להסתדר. הכתומים ביצעו בתחילת העונה שינוי מהיר בסגל כשצירפו את מרפי הולוואי במקום ג'ראלד בברלי ועד כה המהלך הזה מוכיח את עצמו בגדול. את משחקה האחרון מול מכבי חיפה, אשר נערך כמשחק השלמה מהמחזור הראשון, היא ניצחה בעשרים ושלוש נקודות לאחר פתיחה מצויינת ממנה לא הביטה לאחור. הולוואי הצטיין במשחק עם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים בעשרים ושלוש דקות בלבד ומסתמן שוב כאחד הגבוהים האפקטיביים בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי