ליאור אליהו לא מרוצה ממעמדו, קציקאריס כעס על השחקנים

ליאור אליהו ויוגב אוחיון
ליאור אליהו ויוגב אוחיון | לירון מולדובן

בלאגן בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים לאחר ה-86:74 למכבי אשדוד, הפורוורד מתוסכל. המאמן דרש מהשחקנים לשנות את הגישה, האוהדים הביעו את זעמם בסיום

(גודל טקסט)

מד הלחץ בהפועל ירושלים נסק אתמול (ראשון) לגבהים חדשים לאחר שהאדומים הפסידו 86:74 למכבי אשדוד/באר טוביה בעוד הופעה מביכה. אם עד כה היכולת החלשה של ירושלים פגעה בה ביורוקאפ, אבל בליגה היא עוד הייתה מנצחת, כעת הגיע הפסד הבכורה של הקבוצה בזירה המקומית לאחר תצוגה רעה מאוד בשני צדי המגרש.

בדומה למשחק מול באיירן מינכן, גם הפעם האדומים פתחו את המשחק בהיסוס ואפשרו ליריבה לעלות ליתרון גבוה כשכבר ברבע הראשון הובילה אשדוד ביתרון דו ספרתי ממנו לא הביטה חזרה. ההתקפה הירושלמית שוב הייתה מבולגנת עם יותר איבודים מאסיסטים (18:21) והרכות ההגנתית המשיכה כשהאורחים צברו נקודות בקצב גבוה כשהגיעו בקלות אל הסל.


במהלך המשחק נשמעו קריאות בוז צורמות ברחבי הארנה ובסיום ההתמודדות הדציבלים עלו כשהקהל לא היה מוכן להכיל עוד הופעה מבזה מצד קבוצתו. בסיום המשחק פוטיס קציקאריס גער בשחקנים בחדר ההלבשה כשהוא מאשים אותם שוב בהגנה חלשה ובאיבודי כדור רבים מדי שהכריעו את המשחק. המאמן היווני דרש מהשחקנים לשנות גישה ולהאמין שהם יכולים לצאת מהמשבר, אך בינתיים המצב בחדר ההלבשה הירושלמי ממשיך להתערער כשכעת ליאור אליהו לא מרוצה ממעמדו.

הפורוורד זוכה לדקות משחק מועטות תחת היווני ובמשחק אמש קיבל רק שבע דקות בהן רשם שתי נקודות וארבעה איבודים. אליהו לא מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל עד כה (13.3 דקות בליגה ו-12.4 דקות ביורוקאפ) והוא מצפה לקבל יותר קרדיט מקציקאריס, שעד עכשיו מעדיף את אוסטין דיי עליו. כשהוא לא היה מרוצה מההגנה של השניים במשחק אמש, המאמן היווני אפילו העדיף לעלות עם האוול ואומיץ' כצמד הגבוהים והותיר את שני הפורוורדים על הספסל, מהלך שגרם לתסכול נוסף מצד אליהו.

פוטיס קציקאריס. האוהדים זועמים (לירון מולדובן)
פוטיס קציקאריס. האוהדים זועמים (לירון מולדובן)

"אני לא כל כך יודע להסביר ולתרץ מה היה לנו", אמר בר טימור בסיום באכזבה, "אנחנו לא צריכים להיראות ככה ואני חושב שכולנו מודעים לזה. לא שיחקנו טוב, ולא רק ברבע הראשון. קשה לי למצוא אפילו דקות טובות, אולי פה ושם. אנחנו לא צריכים להיראות ככה, בטח לא בבית. אנחנו צריכים לשכוח מזה פשוט. זה לא עניין של פתרונות. אנחנו קבוצת כדורסל, אנחנו כרגע לא נראים טוב בשני המשחקים האחרונים וזה לא סוד. זה קורה לצערי, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב והרבה יותר איכותי, בטח מזה ששיחקנו. אנחנו נמצא את הדרך, זה האני מאמין שלי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי