מכבי ת"א מול רעננה, הפועל ירושלים נגד עירוני נהריה

גביע המדינה בכדורסל
גביע המדינה בכדורסל | מנהלת הליגה

שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל: מחזיקת הגביע תחל במסע להגנה על התואר במפגש עם הקבוצה מהלאומית, האלופה תשחק מול החבורה הקשוחה של אריק אלפסי. המשחקים ב-24.12. הרשימה המלאה בפנים

(גודל טקסט)
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל נערכה היום (ראשון) במשרדי איגוד הכדורסל. נכון לעכשיו הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר 15 קבוצות והקבוצה האחרונה תקבע במשחק ההשלמה בין מכבי קריית גת לבני הרצליה (30.11).


במוקד המשחקים תחל מכבי ת"א במסע להגנה על התואר במפגש מול מכבי רעננה מהליגה הלאומית והפועל ירושלים תצא למשחק חוץ לא פשוט מול עירוני נהריה החזקה. מכבי חיפה ומכבי אשדוד ייפגשו במשחק על טהרת ליגת העל והפועל ב"ש תשחק נגד הפועל ר"ג/גבעתיים במשחק מסקרן מהליגה הלאומית.




על פי תקנון הגביע כל מפגש בו תשחק קבוצה מליגת העל נגד קבוצה מהליגה הלאומית, הקבוצה מליגת המשנה מארחת את המשחק. המשחקים ייערכו ביום ראשון 24.12.


הבוקר איגוד הכדורסל גם הודיע על השלמת מינויי מאמנים לנבחרות הצעירות, אחרי שחברי הועדה המקצועית אישרו ללא התנגדות את המלצותיהם של יו"ר הועדה עמוס פרישמן והמנהל המקצועי פיני גרשון. כפי שכבר נקבע, אריאל בית הלחמי יהיה מאמן נבחרת העתודה וכעת נקבע שעוזרו יהיה שרון אברהמי. את נבחרת הנוער יאמן נתי כהן ועוזריו יהיו יוסי בונן וברק לדרר ואת נבחרת הקדטים יאמן נדב זילברשטיין ועוזריו יהיו יונתן אלון ואיתי ירושלמי. עדי עמוס, ששימש כסאקוט של נבחרת ישראל הבוגרת, יאמן גם את הנבחרת עד גיל 15 ועוזריו יהיו עודד פרידמן וגולן יבלונסקי. ברק דמיציאן יהיה המאמן הראשי של נבחרת ישראל עד גיל 14 ועוזריו ליאור רובינשטיין ואדיר עמר.


רשימת המשחקים המלאה בגביע
בני הרצליה/מכבי קריית גת – הפועל תל אביב

עירוני נהריה – הפועל ירושלים

מכבי חיפה – מכבי אשדוד

מכבי רחובות – הפועל אילת

מכבי רעננה – מכבי תל אביב

מכבי הוד השרון – הפועל חולון

מכבי ראשון לציון – עירוני נס ציונה

הפועל באר שבע – הפועל ר"ג/גבעתיים

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי