קיילין לוקאס חתם בהפועל ירושלים עד לסיום העונה

קאלין לוקאס
קאלין לוקאס | אתר רשמי

אלופת המדינה הודיעה על צירופו של הגארד (29, 1.85) במקומו של קרטיס ג'רלס. בעבר שיחק באולימפיאקוס, באנביט ואנקרה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה היום (ראשון) על מחליפו של קרטיס ג'רלס וזהו יהיה הגארד קיילין לוקאס, שמצטרף לאדומים מהבירה בחוזה עד תום העונה. הרכז האמריקני צפוי לנחות בארץ מחר ולהצטרף בקרוב לאימוני הקבוצה. בירושלים, יש לציין, מחפשים עדיין גם גבוה הגנתי בניסיון לחזק את הצבע.


לוקאס (29, 1.85) הוא בוגר מכללת מישיגן סטייט שם זכה בתואר שחקן ה-Big Ten של העונה ב-2009. הגארד לא נבחר בדראפט 2011 ולאחר שסיים את המכללות חתם באולימפיאקוס, שהיתה תחנתו הראשונה בקריירה המקצוענית, אולם לא הרשים כשתרם 5.4 נקודות בלבד ביורוליג ונחתך מהסגל בינואר. חמישה ימים לאחר מכן הוא מצא בית חדש כשחתם בבנביט, במדיה השלים שנה וחצי, כשבעונתו השניה הוא תורם 13 נקודות לצד 2.3 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים ביורוקאפ.





בעונות הבאות לוקאס שהה בעיקר בארה"ב כששיחק בליגת הפיתוח במדי איווה אנרג'י. הוא רשם גם משחק בודד עם ממפיס, בו שיחק שש דקות מבלי לתרום לגריזליס. הוא חתם על חוזים נוספים בקבוצות ה-NBA אך לא שיחק במדיהן וחזר לליגת הפיתוח. בעונת 2015/16 לוקאס ניסה את מזלו בליגה הסינית אך נחתך מקבוצתו לאחר תקופת ניסיון קצרה. מאוחר יותר הוא חתם בטלקום אנקרה ורשם 15 נקודות לצד 4.7 אסיסטים בשלושים הופעות בליגה הטורקית.


את העונה שעברה העביר הגארד בליגת הפיתוח במדי איווה אנרג'י ומאוחר יותר גם אצל ארי בייהוקס כשממוצעיו עמדו על 18 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים. בקיץ האחרון לוקאס חתם באורלנדו מגי'ק אך שוחרר בתחילת אוקטובר בשלב מחנה האימונים ומאז נותר ללא קבוצה. 


זה החיזוק שיעזור?זה החיזוק שיעזור? (הפועל ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי