בני הרצליה שחררה את חליל קנאסביץ': "מודים על תקופה יפה"

חליל קנאסביץ' מול טיווין מקי
חליל קנאסביץ' מול טיווין מקי | עודד קרני

בעקבות התקופה הרעה הודיעה הקבוצה מהשרון על שחרורו של הפורוורד המונטנגרי בעל האזרחות האמריקאית (26, 2.03). במועדון כבר החלו בחיפושים אחרי גבוה מחליף

(גודל טקסט)

בעקבות התקופה הרעה שעוברת על בני הרצליה בשבועות האחרונים, הודיעה היום (שני) הקבוצה מהשרון על שחרורו של חליל קנאסביץ' (26, 2.03).

בהודעת השחרור נכתב: "אנחנו מודים לחליל על התקופה היפה שלו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בעתיד". הקבוצה כבר החלה בחיפושים אחרי שחקן גבוה מחליף. 

הפורוורד המונטנגרי בעל האזרחות האמריקאית (26, 2.03) חתם בקיץ שעבר בהרצליה לאחר ששיחק בסרגוסה ובבודצ'נוסט. בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים וסייע לקבוצה להעפיל לרבע גמר הפלייאוף. בפתיחת העונה גילה יכולת חלשה עם 4.2 נק' בממוצע למשחק, יכולת שככל הנראה חרצה את גורלו.

למרות שהיא מעמידה את אחד התקציבים הגבוהים בתולדותיה, הרצליה חווה עונה מאכזבת עד כה ולא עומדת בציפיות. היא העפילה ליורופקאפ למרות שלא עברה את שלב המוקדמות השני, ורק לאחר שמספר קבוצות ויתרו על השתתפותן במפעל, וכעת היא במאזן של שני הפסדים וניצחון בודד. בליגה המקומית המצב קשה עוד יותר כשהרצליה ניצבת בתחתית עם מאזן 4:1 כשהניצחון היחיד הושג למעשה במחזור הפתיחה מול נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי