קציקאריס פוטר מהפועל ירושלים, מודי מאור מונה במקומו

מאור קציקאריס
מאור קציקאריס | ערן לוף

לאור התוצאות הרעות ומחאת הקהל, מאמן האדומים סיים את דרכו בהחלטה של המועדון, ומי שיתפוס את מקומו הוא עוזרו חסר הנסיון. מהאלופה נמסר: "המועדון מאחל למר קציקאריס הצלחה בהמשך הדרך"

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בהפועל ירושלים. האלופה הודיעה הערב (חמישי) על סיום תפקידו של המאמן, פוטיס קציקאריס, לאחר פגישה משותפת בין המועדון ליווני. באופן מפתיע, מי שמונה במקומו הוא עוזרו, מודי מאור.

זה לא סוד שפתיחת העונה של האדומים לא עונה על הציפיות, ואמש הגיע אחד השיאים עם הפסד 91:81 ביתי לגלאטסראיי, שסיבך עמוקות את הירושלמים ביורוקאפ. בסיום המשחק הפנו האוהדים את זעמם כלפי המאמן, ודלי פופקורן אף הושלך לעברו שעה שירד לכיוון חדר ההלבשה.

מהפועל ירושלים נמסר: "במסגרת פגישה שנערכה היום עם פוטיס קאציקאריס, הצדדים החליטו על פרידה והמאמן יסיים את תפקידו במועדון באופן מיידי. המועדון מאחל למר קאציקאריס הצלחה בהמשך הדרך. בנוסף, מי מודי מאור קיבל את מינויו, והוא יהיה המאמן הראשי של הקבוצה".

מאור מרגיע את אוסטין דיי
מאור מרגיע את אוסטין דיי. יצליח יותר מקודמו? (דני מרון)

מינויו של מאור מפתיע במיוחד לאור העובדה שהוא מעולם לא אימן קבוצה כמאמן ראשי. מאור הגיע בעונה שעברה לארנה אחרי ששימש כעוזר מאמן במכבי אשדוד, והוא חתם בתחילת העונה על חוזה רב שנתי במועדון. המאמן החדש כבר הוצג הערב בפני השחקנים.

מעמדו של קציקאריס דווקא נראה היה איתן עד אמש, בעיקר לאור הגיבוי הקולני שקיבל מהבעלים, אורי אלון ששחרר את קרטיס ג'רלס אחרי שלא הסתדר עם המאמן. במקביל להחלטה על סיום עבודתו נבדקה האפשרות למנות את עודד קטש כמחליפו, וגם מועמדות של מאמן זר נשקלה, אך בקבוצה לא מצאו שם שהשביע את רצונם.

מאור וקציקאריס
מאור וקציקאריס. הבעת אמון בעוזר (דני מרון)

קציקאריס בן ה-50 חתם בהפועל ירושלים ביוני האחרון במקומו של סימונה פיאניג'אני שזכה עם האדומים באליפות ועזב לארמאני מילאנו. היווני שבנה בעבר את בילבאו באסקט והצעיד אותה לצמרת הליגה הספרדית ולמפעלים האירופים, אימן אחר כך את נבחרת יוון בפחות הצלחה (מקום חמישי ביורובאסקט 2015) ובעונה שעברה נזרק מקובאן, בשל אותה סיבה בדיוק – פתיחה גרועה ביורוקאפ (אז 3:1, הפעם 4:1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי