אחמד ניבינס נחת, נעצר והורחק אוהד נוסף של הפועל ת"א

אחמד ניבינס
אחמד ניבינס | אתר רשמי

הרכש החדש של האדומים יעבור בדיקות רפואיות ואם יספיק יירשם למשחק מול גלבוע/גליל: "מחכה לפגוש את החברים החדשים ולהמשיך להתקדם". בעקבות תקיפת המאבטחים, צפויים מעצרים נוספים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחמד ניבינס, הרכש החדש של הפועל תל אביב, נחת הבוקר (ראשון) בנתב"ג. בהמשך היום הוא יעבור בדיקות רפואיות, אך עדיין לא ברור אם יספיק להירשם ולשחק מחר נגד גלבוע/גליל. "הגעתי למועדון עם היסטוריה ארוכה וקהל נהדר עם תשוקה לכדורסל", אמר ניבינס לאחר נחיתתו, "אני מחכה לפגוש את החברים החדשים שלי ולעזור לקבוצה להמשיך ולהתקדם".

חוזהו של השחקן נחתם עד סוף העונה, אולם הוא כולל אופציית יציאה מצד הקבוצה בעוד חודש. בסיום התקופה האדומים צפויים לבחור בין ניבינס לג'ף אלן, שחתם על הארכת חוזה לתקופה דומה בסוף השבוע האחרון. מקומו בסגל של מאט האוורד, שייעדר עוד חודש וחצי בשל הליך להסרת עצם עודפת מכף רגלו, לא בסכנה מפני שדני פרנקו מעריך מאוד את השחקן ומוכן להמתין לחזרתו למגרשים.



במקביל, לפני יומיים נעצר חשוד נוסף בחשד כי תקף מאבטחים והשליך לעברם פח במהלך המהומות שהתקיימו במשחק בין הפועל תל אביב והפועל ירושלים לפני כשלושה שבועות. החשוד, תושב תל אביב בן 26, נעצר והובא לחקירה. בדיון בהארכת מעצרו שהתקיים אמש (מוצ"ש) קבע ביהמ"ש כי החשוד ישוחרר בערבויות והוא יורחק ממגרשי הספורט למשך שלושה חודשים.

עד כה נעצרו חמישה חשודים בעקבות האירוע ובמשטרה טוענים כי בעקבות צילומי מצלמות האבטחה והתקדמות החקירה, צפויים מעצרים נוספים. "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כלפי מעשי אלימות ובפרט אלו המתרחשים בהיכלי הספורט", נכתב בהודעה לתקשורת, "גם אם יחלוף זמן מביצוע העבירות לכאורה, משטרת ישראל תגיע לכל המבצעים, בכל זמן ומקום ותדאג למצות עימם את הדין"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי