גיבינס לא ישחק מול גלבוע/גליל, האדומים ינסו לעצור את סטון

טיילר סטון
טיילר סטון | מנהלת הליגה

שני משחקים ישלימו ביום שני את המחזור השישי: הפועל ת"א, ללא הזר החדש, ינסו לרשום ניצחון שלישי רצוף על הצפוניים. מכבי חיפה תנסה להתרומם ממרתף הטבלה כשתתארח אצל נהריה

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

 שני משחקים ייערכו מחר (שני) וישלימו את המחזור השישי בליגת העל בכדורסל. הפועל תל אביב (2:3) תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות על חשבון גלבוע/גליל (3:2) כשתארח אותה בדרייב אין, בעוד מכבי חיפה (4:1) תנסה להיחלץ מהמקום האחרון עם ניצחון דווקא בחוץ ועל עירוני נהריה.

 

הפועל ת"א – הפועל גלבוע/גליל (שני 20:30, דרייב אין)
האדומים החתימו את אחמד ניבינס שנחת היום (ראשון) בנתב"ג אך לא ישתתף בהתמודדות מחר. במקביל הקבוצה האריכה את חוזהו של ג'ף אלן בחודש נוסף ובסיומו תחליט את מי מהשניים היא רוצה להשאיר לצד מאט האוורד שצפוי לחזור ולהיות כשיר בעוד כחודש וחצי.

תומר גינת רשם רשם במחזור שעבר את הדאבל-דאבל השני שלו העונה: 13 נקודות ו-12 ריבאונדים מול בני הרצליה וגם נבחר לשחקן הישראלי של חודש אוקטובר. גינת מוביל את כל הישראלים בליגה עם 9.2 ריבאונדים למשחק ו-3.8 ריבאונדים בהתקפה ושלישי ברשימת הקלעים עם 12.8 נקודות למשחק.

גלבוע/גליל מקווה להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון הגדול שרשמה בשבוע שעבר על עירוני נהריה. קבוצתו של בית הלחמי תחסר פעם נוספת את דיאנג'לו הריסון ויחזקאל סקוורר הפצועים ובלעדיהם הם יאלצו להסתמך שוב על יכולת גבוהה של טיילר סטון, שנבחר לשחקן המצטיין של המחזור שעבר עם שיא ליגה עונתי של 36 נקודות. הפורוורד של גלבוע/גליל מוביל את הליגה במדד (29), נקודות (23.2), ריבאונדים (10.4) ודקות (38.0) ונחשב לאחד הזרים הטובים בליגה.


יזרעאלי. בא להושיע את חיפה (עדי אבישי)

עירוני נהריה – מכבי חיפה (שני 20:15, עין שרה)
הסגולים ערכו שינויים בקבוצה בסוף השבוע כששחררו את עוסמאן דראמה והחזירו את טיירון נאש שאף צפוי לקבל דקות ראשונות במשחק. גם הירוקים ערכו מספר שינויים לאחר שהחתימו את גוני יזרעאלי שעזב את מכבי אשדוד/באר טוביה ושיחררו את וויל גרייבס. רג'ינלד באקנר סיים את עונש ההרחקה שגרר מהעונה שעברה ויערוך הופעת בכורהובקבוצה מהכרמל.

חיפה ניצחה רק משחק אחד העונה והיא מדורגת אחרונה בליגה בקליעה (70.8 נקודות זכות), ספיגה (85.8 נקודות חובה), מדד (59.0) ואסיסטים (14.2). הירוקים, שלפני שנה היו מהטובים בליגה בשלשות, זורקים גם העונה יותר מכל קבוצה אחרת (27.8), אבל מדורגים אחרונים עם 24.5% בלבד.

עופר רחימי. חייב שינוי מיידי (עדי אבישי)
עופר רחימי. חייב שינוי מיידי (עדי אבישי)

מאמן הירוקים עופר רחימי הוסיף: "כל משחק חוץ הוא קשה, במיוחד מול קבוצה מוכשרת ומאומנת כמו נהריה. אנחנו צריכים להילחם ולהציג שטף טוב יותר בהתקפה".

שחקן הרכש רג'ינלד באקנר, שיערוך את הבכורה המחודשת, הוסיף: "היה קשה לצפות בשני המשחקים האחרונים מהצד ולראות את הקבוצה מפסידה. אני חושב שאנחנו צריכים להתחבר קצת יותר כקבוצה, להמשיך לעבוד קשה ולשחק חזק ובסופו של דבר המצב הזה יתהפך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי