היורובאסקט הבא בדרך? שמונה אולמות חדשים יוקמו בישראל

יד אליהו
יד אליהו | אתר רשמי

משרד הספורט הודיע על פרויקט חדש שיביא לחידוש תשתיות נרחב בכל רחבי הארץ, מצפון עד דרום: "האולמות החדישים שיעמדו בתקן פיב"א פתרו את המצוקה הקיימת בענפי הכדורסל, הכדורעף והכדוריד"

(גודל טקסט)

משרד הספורט הודיע הערב (שלישי) על בשורה משמחת עבור חובבי הספורט בישראל: שמונה אולמות ספורט חדשים ורב תכליתיים יוקמו בישראל.

על פי המשרד, בישיבת המועצה הלאומית בספורט אושר כי במחוז הצפון יוקם אולם אחד, במחוז המרכז יוקמו שני אולמות, במחוז הדרום יוקמו שני אולמות ובמחוז יהודה ושומרון יוקם אולם אחד.

על ששת האולמות הללו יתמודדו הרשויות המקומיות במחוזות. כמו כן, יוקמו עוד שני אולמות עליהם יוכלו להתמודד ברמה הארצית כלל הרשויות במדינה שלא תתמודדנה על האולמות במחוזות.

הארנה בירושלים
הארנה בירושלים. לא לבד (איגוד הכדורסל)

מהמשרד נמסר: "האולמות החדישים שיעמדו בתקן פיב"א לאירוח מפעלים ומשחקים בינלאומיים בישראל, יפתרו את המצוקה הקיימת בענפי הכדורסל, הכדורעף והכדוריד. בנוסף, ישמשו האולמות גם לאירועי תרבות גדולים בישובים השונים. בניית האולמות היא חלק מתכנית המתקנים הלאומית והתקציב שיועמד לצורך הקמת אולמות אלו עומד על כחצי מיליארד שקלים".

שרת הספורט מירי רגב מסרה: "ההחלטה מאפשרת לקבוצות הישראליות להתחרות ולארח טורנירים בליגות האירופיות הטובות ביותר וכן לארח משחקים בינלאומיים ולצדם גם אירועי תרבות. מודה למועצה הלאומית לספורט אשר אישרה את הבקשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי