הפועל אילת פנתה לשרון דרוקר, שהביע נכונות להצטרף

דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין
דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין | צילום: אודי ציטיאט

הדרומיים מעוניינים שהמאמן יחליף את מאיר טפירו שפוטר, אך עליו להשתחרר מחוזהו באקדמיק סופיה הבולגרית. ערן יצחק ידריך זמנית את הקבוצה מול הפועל גלבוע/גליל לפני פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל אילת תתכנס היום (חמישי) כדי לדון בסוגיית המאמן הבא של הקבוצה, כשמי שמסתמן לרשת את מקומו של טפירו הוא שרון דרוקר. המאמן הישראלי מאמן כעת את אקדמיק סופיה, אך אמש הקבוצה הבולגרית איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורופקאפ ובאילת פנו כבר למאמן בניסיון להוציא את המהלך לפועל.

דרוקר צפוי לפנות היום להנהלת סופיה ולבקש להשתחרר מחוזהו, לטובת חוזה ארוך טווח באילת. המאמן הביע נכונות להצטרף לקבוצה מהדרום וכעת המכשול העיקרי הוא חוזהו בקבוצה הבולגרית.

מי שצפוי לאמן את הקבוצה במשחקה הקרוב הוא עוזר המאמן ערן יצחק, שיעמוד על הקווים בהתמודדות מול הפועל גלבוע/גליל לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

מלבד הסחרור אליו נכנסה עם פיטוריו של טפירו, הפועל אילת נמצאת במצב בעייתי מאחר ורשמה כבר שישה זרים בליגה (האחרון שבהם, דמיון ג'יימס, ערך הופעת בכורה במחזור האחרון) ולא נותר לה מרחב תמרון גדול לשינויים, כמו גם תקציב גבוה לשחקן איכותי. בקבוצה ימתינו להגעתו של המאמן הבא, שיכריע על שחקן החיזוק הנוסף שיגיע במקום אלאנדו טאקר, ששוחרר בתחילת השבוע.

מאירו טפירו. נמצא לו המחליף? (עדי אבישי)


מאירו טפירו. נמצא לו המחליף? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי