דרוקר יודיע לאילת בתחילת השבוע אם יקבל את ההצעה

דרוקר. לא עמד בציפיות
דרוקר. לא עמד בציפיות | צילום: דני מרון

המאמן יערוך בשבת שיחה עם ראשי אקדמיק סופיה בניסיון להשתחרר מחוזהו ולקבל את ההצעה של אמסלם. במידה ולא ישוחרר, הקבוצה הדרומית תפנה לאופציות אחרות, כששיבק נחשב למועמד בולט

(גודל טקסט)

שרון דרוקר צפוי להשיב בתחילת השבוע להפועל אילת אם הוא יגיע לאמן את הקבוצה. דרוקר מאמן כעת את אקדמיק סופיה הבולגרית אך הוא מעוניין לשוב לארץ ולקבל את הצעתו של מוטי אמסלם עם חוזה מעבר לעונה הנוכחית. סופיה, יש לציין, איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורופקאפ ובאילת פנו לפני מספר ימים למאמן הישראלי בניסיון להוציא את המהלך לפועל.

דרוקר יעמוד מחר (שבת) על הקווים במשחק של קבוצתו נגד ברואה ולאחר ההתמודדות יקיים שיחה עם ראשי המועדון, בה תתקבל ככל הנראה ההחלטה אם לשחררו. במידה והוא לא יצטרף, באילת יפנו לאופציות אחרות כשאחת מהן היא אריק שיבק שאימן את הקבוצה בעבר. בכל מקרה מי שצפוי לאמן את הקבוצה במשחקה הקרוב הוא עוזר המאמן ערן יצחק, שיעמוד על הקווים בהתמודדות מול גלבוע/גליל לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

מלבד הסחרור אליה נכנסה עם פיטוריו של טפירו, אילת נמצאת במצב בעייתי מאחר ורשמה כבר שישה זרים בליגה (האחרון שבהם, דמיון ג'יימס, ערך הופעת בכורה במחזור האחרון) ולא נותר לה מרחב תמרון גדול לשינויים, כמו גם תקציב גבוה לשחקן איכותי. בקבוצה ימתינו להגעתו של המאמן הבא שיכריע על שחקן החיזוק הנוסף שיבוא במקום אלאנדו טאקר ששוחרר בתחילת השבוע. 


גם הוא מועמד. אריק שיבק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי