טיילר סטון ניצל סעיף בחוזהו כדי להשתחרר מגלבוע/גליל

טיילר סטון
טיילר סטון | עדי אבישי

מי שהפך במהרה לאחד הזרים האיכותיים ביותר עם ממוצע של 20.3 נקודות למשחק, הודיע לראשי המועדון על כך שבחר לחזור לליגה היפנית

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל ספגה אתמול הפסד מפתיע להפועל אילת (88:82), אך המכה האמיתית שנפלה על הקבוצה של בית הלחמי היא שחרורו המיידי של טיילר סטון, שביקש לעזוב לטובת חוזה בליגה היפנית. למעשה הפורוורד החליט לנצל אופציית יציאה בחוזהו שמאפשרת לו לעזוב כעת תמורת פיצוי כספי בסך כמה עשרות אלפי דולרים, אותם ישלם לקבוצתו הנוכחית.

בגלבוע/גליל הופתעו מהודעתו של סטון, שסיפר כי הוא בחר לחזור לליגה היפנית, ממנה הגיע לישראל הקיץ. בקבוצה, שנכנסה כעת לפגרה בת שבועיים בשל משחקי הנבחרת, יחלו בחיפושים אחר גבוה זר שיכנס לנעליו, אולם נראה כי מדובר במשימה קשה שכן סטון הפך לעוגן של הצפוניים ולאחד הזרים היעילים בליגה.

סטון (26, 2.03) הפך כאמור לאחד הזרים הטובים בליגה כשבשבעה משחקים עד כה העמיד סטטיסטיקה מרשימה של 20.3 נקודות, 9.4 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ו-24.9 נקודות מדד. הפורוורד, בוגר מכללת מיזורי שלא נבחר בדראפט, הגיע לגלבוע השנה לאחר ששיחק ביפן, בטורקיה וביוון.


סטון. בחר לחזור לליגה היפנית (מנהלת הליגה)

מי שצפוי להישאר בינתיים הוא אלייז'ה ג'ונסון שחוזהו פג, אך במועדון צפויים להאריכו מחדש לתקופה נוספת. ג'ונסון הגיע לגלבוע/גליל בעקבות מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה ובשלושת משחקיו עד כה תרם 10 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי