חיזוק משמעותי: טי. ג'יי קליין קיבל אזרחות ישראלית

דן שמיר
דן שמיר | דני מרון

הפורוורד החדש של הפועל חולון לא יחשב כזר ויערוך הופעת בכורה במשחק הליגה הקרוב נגד נס ציונה

(גודל טקסט)

הפועל חולון השלימה היום את תהליך אזרוחו של טי. ג'יי קליין. הפורוורד היהודי הצטרף לקבוצה לפני שבוע וכעת קיבל תעודת זהות ישראלית והכרה כעולה חדש. קליין לא שותף בניצחון על מכבי אשדוד מאחר שמנהלת הליגה הודיעה בקיץ האחרון כי שינוי של סטטוס שחקן זר למתאזרח לא יוכל להתבצע במהלך העונה.

הרשמתו של הפורוורד למשחק לפני קבלת אזרחות ישראלית הייתה גורמת לו להירשם כזר גם לאחר קבלת תעודת זהות כחולה, סיטואציה שבחולון החליטו להימנע ממנה כמובן.

כעת קליין יירשם למשחקי הקבוצה ויערוך הופעת בכורה מול נס ציונה. המחזור הבא יתקיים רק בעוד שבוע וחצי בשל פגרת הנבחרות ועד אז בקבוצה יעבדו עם הפורוורד על  התרגילים והחיבור לקבוצה.


האוהדים כבר מחכים (הפייסבוק של הפועל חולון)

קליין (23, 2.06) הוא בוגר מכללת ריצ'מונד, בשורותיה העמיד ממוצעים של 18.6 נקודות, 8.1 כדורים חוזרים ו-5.7 אסיסטים למשחק. בקיץ האחרון הוא חתם בגלאטסראיי, אך לא קיבל דקות ושוחרר לבקשתו מהקבוצה ובשבוע שעבר הוא הצטרף לחולון שקפצה על ההזדמנות והתחזקה בו.

אגב, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א חולון תאלץ לארח בעוד שני מחזורים את מורסיה הספרדית מחוץ לאולמה הביתי מאחר שהאולם יהיה בשימוש בשל מופעי חג החנוכה. ראשי הקבוצה החליטו לערוך את המשחק בבית מכבי שבראשון לציון כדי לשמור על מרחק קרוב עבור אוהדי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי