בכורה לדרוקר בהפועל אילת, רג'ינלד באקנר מחכה לאקסית

שרון דרוקר
שרון דרוקר | מסך

המחזור ה-8 בליגת ווינר יסתיים מחר (שני) עם שלושה משחקים. מכבי חיפה תנסה לקלקל לקבוצה מהדרום. בני הרצליה תארחת את גלבוע/גליל ועירוני נהריה תפגוש את מכבי אשדוד/באר טוביה

(גודל טקסט)

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, המחזור השמיני של ליגת ווינר סל יגיע לסיומו מחר (שני) עם שלושה משחקים: הפועל אילת תנסה לצאת לדרך חדשה עם שרון דרוקר על הקווים, גלבוע/גליל תתמודד מול הרצליה עם שלושה זרים ומכבי אשדוד תנסה לשלב את שחקני הרכש החדשים בקבוצה.

הפועל אילת – מכבי חיפה (19:45, אולם בגין)
הפועל אילת תנסה לצאת לדרך חדשה כשתארח את מכבי חיפה בהופעת הבכורה של שרון דרוקר על הקווים. המאמן הגיע לאילת לאחר שהשתחרר מחוזהו באקדמיק סופיה והספיק לצרף כבר את דרווין קיצ'ן שמגיע לתחנה הרביעית שלו בישראל וישחק מחר לראשונה בקבוצה מהדרום.

כחודשיים לפני יום הולדתו ה-37, קבע במחזור שעבר אפיק ניסים שיא קריירה חדש בישראל, כאשר קלע 32 נקודות – 5 יותר ממה שקלע בכל העונה עד אז במצטבר. קפטן אילת הפך לשחקן ה-69 בתולדות ליגת ווינר סל עם לפחות 3,000 נקודות וכעת הוא רחוק 25 נקודות בלבד מהמקום השני בטבלת מלך הסלים של אילת בכל הזמנים, שם מדורג כיום בריאן ראוסם עם 1,720 נקודות במדי הקבוצה.


יעלה ממש בקרוב למקום השני. אפיק ניסים (עדי אבישי)

גם מכבי חיפה עברה שינויים עם השאלתו של נתנאל ארצי למכבי אשדוד. כבר במשחקו השלישי העונה יפגוש רג'ינלד באקנר את קבוצתו מהעונה שעברה כשבהופעתו הקודמת בהיכל בגין, במשחק 5 של רבע גמר הפלייאוף אשתקד, הוא רשם 16 נקודות, 8 ריבאונדים ומדד 25 בטרם הורחק ברבע השלישי. שיא הקריירה שלו בקליעה – 23 נקודות – נקבע במפגש האחרון בין חיפה לאילת, בסיבוב השלישי של העונה שעברה.

שיא קריירה חדש רשם גם עוז בלייזר במחזור האחרון, כאשר קלע 29 נקודות וגם הוריד 10 ריבאונדים בניצחון הירוקים על הפועל ת"א בגן נר.

בני הרצליה – הפועל גלבוע/גליל (אולם היובל, 20:00)
בני הרצליה תנסה להתאושש מההפסד להפועל ירושלים לפני הפגרה כשתארח את גלבוע/גליל. מי שיעמוד במוקד ההתמודדות הוא אבירם זליקוביץ' שחתם בקבוצה מהשרון ויערוך בכורה מחודשת בליגה לאחר שפתח את העונה ללא קבוצה. הגארד הישראלי שב למועדון אותו עזב בשנה שעברה בטונים צורמים ובקבוצה מקווים לשלבו במהירות ולשים את משקעי העבר מאחוריהם.

הפועל גלבוע/גליל תגיע מנגד במצב בעייתי לאחר שאיבדה את טיילר סטון ואלייז'ה ג'ונסון שעזבו את הקבוצה. סטון, שהיה מהזרים הטובים בליגה והברומטר של הקבוצה, עזב לטובת חוזה ביפן בעוד ג'ונסון סיים את חוזהו ועבר לטורקיה. בגלבוע מחפשים עדיין שחקן זר שייכנס לנעליו של סטון, אבל עד כה לא נמצא החיזוק המתאים ולמשחק מחר יופיעו חניכיו של בית הלחמי עם שלושה זרים בלבד.

עירוני נהריה – מכבי אשדוד/באר טוביה (אולם עין שרה, 20:10)
עירוני נהריה תנסה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח את מכבי אשדוד בעין שרה. הקבוצה של אריק אלפסי ממשיכה להתבסס על אלכס יאנג שקבע במחזור שעבר שיא קריירה אישי של 36 נקודות ושיא מועדון במדד בעונה הרגילה עם 49. השיא הקודם לשחקן נהריה נקבע על ידי ג'ייסון וולס בעונת 05/06: 43. הסווינגמן של הסגולים יצא לפגרה כסגן מלך הסלים עם 140 נקודות במצטבר והפעם הוא פוגש את השחקן היחיד שקלע יותר ממנו העונה: דייויד לורי עם 145 נקודות בסך הכל.

מכבי אשדוד ערכה במהלך הפגרה שינויים בסגל כשצירפה את גיל אמיתי מעירוני נס ציונה ואת נתנאל ארצי בהשאלה ממכבי חיפה. בהיעדרו של אדם אריאל הפצוע, הפך נמרוד לוי לישראלי המוביל של מכבי אשדוד בשני המחזורים האחרונים עם 14.5 נקודות, 6 מ-9 לשלוש, 5.5 ריבאונדים ומדד 13.0. לפני כן העונה הוא לא הגיע לדו-ספרתי באף משחק ורשם רק 4.0 נקודות, 1-7 לשלוש ומדד 4.2.


ימשיך את המומנטום? אריק אלפסי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי