ספאחיה: ערב ברמת יורוליג, ג'קסון יכול לגמור משחק לבד

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א מרוצה מה-71:88 על הפועל ירושלים, והוסיף: "היו לנו יותר אנרגיות בחצי השני". הגארד הצהוב אמר: "תודה רבה לקהל". מודי מאור סיכם: "הם יודעים להעניש". הלפרין: "הפסדנו בהגנה ואל בהתקפה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב את ניצחונה הראשון בארנה בעיר הבירה, כשהצהובים ניצחו את הפועל ירושלים 71:88. הבחורים של נבן ספאחיה הפגינו מחצית שנייה אדירה, במיוחד של פייר ג'קסון, שהוציאה את הרוח מהמפרשים של האלופה. האדומים, שלטו ברוב המחצית הראשונה, לא הצליחו להגיב לשינויים של מכבי תל אביב וכאמור, נחלו הפסד צורם בבית.

נבן ספאחיה סיכם את ההתמודדות: "עשינו כמה התאמות הגנתיות, לחטוף 47 נק' בחצי הראשון זה לא המשחק שלנו. היינו גם עם יותר אנרגיות בחצי השני. הם יריבים מדהימים, עם קהל וארנה ברמה גבוהה והיה משחק ברמת יורוליג. היה משחק באווירה נהדרת. אנחנו לעולם לא אנדרדוג, בטח לא בליגה הישראלית.". 

על פייר ג'קסון אמר הקרואטי: "הוא מאוד מוכשר עם הרבה ביטחון. יש שחקנים שיודעים שהם יכולים לנצח את המשחק לבד. אני אישית מעדיף שתהיה חלוקה של הכדור בין השחקנים, אבל הוא היה חם ואין לי בעיה עם זה".

פייר ג'קסון בעצמו הגיב בתום המשחק: "האגרסיביות עזרה לנו. היה משחק חשוב לנו ולמועדון, ורצינו לנצח את המשחק. כמובן שאנחנו לנצח רוצים כל משחק, אבל אמרו לי שהמשחק הזה מיוחד ורצינו לנצח בכל מחיר. אני מקווה להמשיך במומנטום הזה".

פייר ג'קסון. גמר את המשחק לבדו (אודי ציטיאט)
פייר ג'קסון. גמר את המשחק לבדו (אודי ציטיאט)

על קהל הצהוב אמר: "הקהל שלנו עשה הרבה רעש, למרות היתרון באנשים שלהם. אני רוצה לומר להם תודה".

בצד המפסיד ענה מודי מאור: "אני חושב שהחטאנו כמה זריקות טובות ומכבי ידעו להעניש. צריך לתת להם קרדיט כי הם שיפרו את ההגנה שלהם. אנחנו יודעים שאנחנו לא מדהימים בריבאונדים, אנשים ניסו לעשות את המקסימום. הם היו אגרסיביים, שלטו בריבאונד וקלעו היטב. זרקנו יותר מדי כדורים מבחוץ, וזה הוביל למתפרצות קלות שלהם. אם היינו מוסרים 17 אס' בחצי השני כמו בראשון היינו מנצחים. בר טימור שחקן חשוב מאוד בשבילנו. הוא מחלים ואנחנו ניתן לו את הזמן. הוא הקריב מעצמו כדי לשחק בנבחרת. זכות גדולה לאמן את הפועל ירושלים בקלאסיקו".

על אוסטין דיי אמר: "הוא שחקן מאוד מוכשר ויצטרך למצוא את עצמו בשיטה שלנו. התפקיד שלי לדחוף אותו כדי שיתאים לשיטה שלנו, ואני אדחוף אותו עד שיציג מה שאנחנו מצפים ממנו".

מודי מאור.
מודי מאור. "אנחנו לא קבוצת ריבאונד" (אודי ציטיאט)

המשחק ביום רביעי: "יש לנו חדר הלבשה חזק וקשוח, וכולם מבינים את המשמעות של המשחק ביום רביעי. פעם מאמן אמר לי שצריך חדר הלבשה חזק כדי להצליח, ואני בטוח שזה מה שנראה ביום רביעי".

יותם הלפרין סיכם: "היה קצב מאוד גבוה במשחק, היו יותר מדי נקודות שלהם. מכבי קבוצה מאומנת וקשוחה. הם שינו את ההגנה ועשו התאמות לפיק אנד רול שלנו. הפסדנו את המשחק בהגנה ולא בהתקפה. הפנים ליום רביעי, למרות שהם שיחקו בשבועיים האחרונים ואנחנו לא".

על ג'רום דייסון: "הוא אחד השחקנים הכי חשובים אצלנו, אבל קבוצה כמו שלנו לא צריכה לקום וליפול על שחקן אחד. למכבי יש המון כוח מהספסל, לנו לא היה את זה. אני בטוח שנלמד מהמשחק הזה".

יותם הלפרין. הפנים אומרות הכל (אודי ציטיאט) יותם הלפרין. הפנים אומרות הכל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי