ברוך הבא לדרום: דרוקר הפסיד בבכורה, 86:81 למכבי חיפה

יגיע ליורובאסקט? דרוקר
יגיע ליורובאסקט? דרוקר | צילום: עדי אבישי

המאמן תפס את מקומו של טפירו, אך הדרומיים נותרו במקום האחרון וספגו הפסד שישי העונה. 28 נקודות לרודריגס סידרו לרחימי ניצחון שלישי העונה. 74:99 מוחץ לגלבוע בהרצליה, נהריה גברה 76:81 על אשדוד

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון המרשים של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים בארנה, שלושה משחקים מתקיימים הערב (שני) שנועלים את המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל. שרון דרוקר הפסיד בבכורה שלו על הקווים של הפועל אילת, בני הרצליה הובסה בבית מול גלבוע/גליל. מאוחר יותר, נהריה חגגה מול מכבי אשדוד. 


 

הפועל אילת – מכבי חיפה 86:81 

שרון דרוקר נכנע בבכורה שלו אצל הדרומיים, שירדו למאזן 6:2 העונה. הירוקים הצליחו להמתיק מעט את פתיחת העונה הפושרת, והם רשמו ניצחון שלישי העונה. האורחת פתחה בצורה סוחפת וסיימה את הרבע הראשון עם 9:17, דווקא אז אילת התעוררה ובזכות רבע שלישי איכותי היא גם עלתה ליתרון. ברגעי האמת הקבוצה של עופר רחימי הייתה טובה יותר, ובזכות 28 נקודות של אנג'ל רודריגס (שלושה כדורים חוזרים וחמש חטיפות) היא חייכה בסיום. ווילי וורקמן תרם 15 נקודות, לעומת זאת 27 נקודות של מארק רוסאריו לא הספיקו לדרוקר. דרווין קיצ'ן הסתפק בנקודה בבכורה שלו במדי נועלת הטבלה.


בני הרצליה – גלבוע/גליל 99:74

השפלה למארחת ומיקי גורקה, שאיבדה כיוון מול הקהל הביתי. הרצליה ספגה הפסד שישי העונה והיא מתקשה לצאת מפתיחת העונה הקשה, גם אחרי הבכורה המחודשת של אבירם זליקוביץ' (ארבע נקודות ב-29 דקות). לעומתם, הקבוצה של אריאל בית הלחמי חגגה ניצחון רביעי העונה. בן אלטיט כיכב עם שיא קריירה של 19 נקודות. דיאנג'לו הריסון כיכב עם 20 נקודות. 24 נקודות של שון דוסון לא הספיקו לגורקה, שינסה לחשוב כיצד הוא מוציא את העגלה מהבוץ.


עירוני נהריה – מכבי אשדוד/באר טוביה 76:81 

אריק אלפסי עם ניצחון שישי העונה, שהותיר את האורחת במקום ה-11 עם הפסד שביעי העונה. יפתח זיו הזכיר נשכחות עם 19 נקודות ב-22 דקות וניהול משחק איכותי, שהותיר את האקסית חסרת אונים. גם פער קטן מהמחצית הראשונה לא הבהיל את הבחורים של אלפסי, שבזכות יכולת מרשימה הצליחו לנעול את המפגש במחצית השנייה. קורי וובסטר תרם 13 נקודות, יהונתן שולדבראנד קינם עם 14 אישיות. דיוויד לורי בלט אצל אשדוד עם 21 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי