ספורלוק חתם בגלבוע/גליל, מעמדו של גורקה התערער

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

הקבוצה של בית הלחמי מצאה מחליף לטיילר סטון שעזב לאחר שהחתימה את הפאוור פורוורד שעבר בתחנות רבות בעולם. במועדון מחכים לחזרתו של סקוורר שמחלים מקרע בשריר התאומים. אכזבה בבני הרצליה מהמאמן, שעשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב (שני) את טריסטן ספורלוק עד תום העונה. הפאוור פורוורד מגיע לקבוצה לאחר עזיבתו של טיילר סטון, שניצל סעיף יציאה בחוזהו לטובת שדרוג כלכלי בליגה היפנית, וייאלץ למלא את הנעליים הגדולות שהוא השאיר אחריו.


ספורלוק (26, 2.03) התחיל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת וירג'יניה אך החליט לעזוב לאחר עונה אחת. בשל חוקי הליגה הוא לא שיחק שנה לאחר מכן ואחר כך עבר למכללת סנטרל פלורידה בה העמיד בעונתו האחרונה ממוצע של 11 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בעשרים ושמונה דקות במשחק. משלא נבחר בדראפט 2014, ספורלוק עבר בתחנות רבות בעולם כולל פורטו ריקו, הונגריה, מקסיקו וארגנטינה וכעת הוא מצטרף לקבוצה של בית הלחמי.

 


גלבוע/גליל רושמת עד כה עונה טובה ביחס לתקציבה הצנוע כשהיא במרכז הטבלה עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים. הערב היא הביסה את בני הרצליה 74:99 למרות סגל חסר עם שלושה זרים בעקבות יכולת טובה של בן אלטיט שקבע שיא קריירה עם 19 נקודות וחמישה ריבאונדים. בקבוצה מצפים גם לחזרתו של יחזקאל סקוורר למגרשים כשהוא מחלים מקרע בשריר התאומים. 


בתוך כך, בני הרצליה רצתה לצאת לדרך חדשה לאחר פגרת הנבחרות, אולם העונה הקשה של הקבוצה מהשרון המשיכה אמש עם תבוסה 99:74 מול גלבוע/גליל. רק שני שחקנים (שון דאוסן ומייקל אפרבאה) קלעו בדאבל פיגרס בקבוצה של מיקי גורקה, שראתה כיצד גלבוע/גליל פותחת יתרון גבוה למרות סגל חסר שכלל שלושה זרים בלבד וחסרה את יחזקאל סקוורר הפצוע.



בצרות. גורקה (עדי אבישי) 


בעקבות הפתיחה המגומגמת וההפסד אמש מעמדו של מיקי גורקה התערער ולא מן הנמנע כי הוא יפוטר בימים הקרובים. ראשי הקבוצה ערכו תחילה שינויים בסגל כששחררו את חליל קנאסביק והחתימו את מייקל אפרבאה שמתברר עד כה כהחתמה טובה עם 17 נקודות בממוצע בשתי ההופעות שלו, אך היכולת הירודה שהקבוצה מפגינה דוחפת אותם לערוך שינויים נוספים שכעת צפויים לעבור לאיש שעומד על הקווים. 


במועדון קיימת אכזבה רבה מהתפקוד של הקבוצה שמדורגת בתחתית הליגה עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים ובמאזן 6:2 עונתי, כשגם באירופה המצב של הקבוצה מהשרון לא מזהיר כשהיא העפילה ליורופקאפ בעקבות יחס סלים עדיף במוקדמות, אך איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא כשהיא במאזן 4:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי