לא באירופה, לא בישראל: הפועל ירושלים הפסידה לגלבוע/גליל

האוול
האוול | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

האדומים ספגו הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות עם 72:71 דרמטי בגן נר. לידיי הוביל את המנצחת עם 22 נקודות ו-20 ריבאונדים!, 0 לספרלוק בבכורה. משחק טוב של דייסון והאוול לא הספיק

(גודל טקסט)

שתי קליעות עונשין של ג'ייקובן בראון חתמו עוד מותחן גדול בגן נר עם ניצחון דרמטי להפועל גלבוע/גליל, 71:72 על הפועל ירושלים. כדורסל גדול אולי לא היה הערב (שבת) בגן נר, אבל המתח בהחלט פיצה על כך. הפועל גלבוע/גליל חזרה מפיגור 8 ברבע האחרון וגברה על הפועל ירושלים בפעם השלישית תוך קצת יותר משנה, 71:72 כאמור משתי קליעות עונשין של ג'ייקובן בראון, שלוש שניות לסיום. 


אוסטין דיי, שהיה מהטובים בשורות האלופה במחצית השנייה אחרי פתיחה רעה, היה יכול לנצח את המשחק, אבל זריקה קשה שלו בסיבוב רקדה על החישוק ויצאה החוצה.



קלעו להפועל גלבוע/גליל: לידיי 22 (20 ריבאונדים, 10 בהתקפה), שוכמן ובראון 15 כ"א, הריסון 9, אלטיט 7, קרפלס וסקוורר 2 כ"א. 


קלעו להפועל ירושלים: דייסון 20, האואל 19, דיי 11, לוקאס 8, פרפרוגלו 5, אליהו ואוחיון 4 כ"א.


מהלך המשחק


רבע ראשון

גלבוע/גליל פתחה עם בראון, שוכמן, הריסון, לידיי ואלטיט, ירושלים עם אוחיון, דייסון, קינסי, דיי והאואל. אלטיט קלע את הנקודות הראשונות במשחק מהקו האואל, מצא במסירה נהדרת את שוכמן לליי אפ, 2:4. לידיי ריחף להאלי הופ יפה, האואל הגיב ודיי השווה, 6:6. לידיי והאואל התקזזו במהלכים נאים בשני צידי המגרש, אלא שסנטר הנבחרת הסתבך בבעיית עבירות וקרפלס קבע 12:16 מהקו. אוחיון חדר עד לטבעת, בראון הרים את לידיי לעוד האלי הופ, 14:18. שתי הקבוצות פתחו עם 0 מ-5 מעבר לקשת, לידיי מהקו קבע 14:19 למארחים אחרי 10 דקות.



לידיי. משחק מצוין (לילך וייס, מנהלת הליגה)


רבע שני
בראון קלע את הסל הראשון של הרבע השני, אליהו ולוקאס צימקו אבל שוכמן עם שלשת הבכורה של הערב קבע 17:24. מאור מצא הרכב הגנתי שעבד לו ובהובלת האואל שחזר למגרש עם שתי העבירות שלו החל לנגוס בפער, 24:23. הריסון ובראון מנעו מהפך, אבל דייסון בשתי שלשות דאג לשוויון 33:33. האורחים המשיכו לשמור מצוין ופרפרוגלו סגר ריצת 1:12 שקבעה 33:38 בירידה להפסקה. 



דייסון מול בראון. מהפך על סף ההפסקה (לילך וייס, מנהלת הליגה)


רבע שלישי
אליהו הגדיל את ההפרש ל-7, אבל גלבוע הגיבה בריצת 0:8 וסל של שוכמן החזיר את היתרון, 40:41. דייסון ענה בשלשה, טימור מצד אחד וספרלוק מצד שני עלו לדקות ראשונות וסקוורר עלה על הלוח והוריד ל-44:43. לוקאס אסף נקודות מהקו אחרי בלתי ספורטיבית לבראון, שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר סלים ודיי קטע בצורת ארוכה בסל יפה אחר יורו-סטפ, 43:49 בסיום הרבע.



סקוורר. חזר מהפציעה עם הרבה אנרגיה (לילך וייס, מנהלת הליגה)


רבע רביעי
הריסון השווה אחרי ריבאונד התקפה, אבל גלבוע בזבזה מספר הזדמנויות להשלים מהפך והאואל בנקודות ראשונות במחצית השנייה קבע 61:63. הריסון קבר שלשה גדולה, אוחיון החזיר את ההולכה מהקו, 64:65. האואל חסם את הריסון ודייסון חטף וטס לסל חשוב, בראון צימק ל-67:65 בקליעת עונשין אחת. דייסון הכפיל את היתרון בשתי קליעות עונשין, בראון השיב, 69:67. דיי לקח ריבאונד התקפה חשוב, אבל החטיא פעמיים מהקו ושוכמן בשלשה קבע 69:70 בכניסה לדקה האחרונה.


דייסון סחט עבירה, אבל החטיא גם הוא שתי זריקות. שוכמן סחט עבירה בניסיון שלשה, אלא שכל שלוש הזריקות שלו נעצרו בטבעת. האואל צעד לקו ועצר את רצף ההחטאות, 70:71, שמונה שניות לסיום. בית הלחמי ביקש פסק זמן לתכנון שניות הסיום, בראון סחט עבירה והפך בחזרה, 71:72, שלוש שניות לסיום. דיי קיבל הזדמנות לנצח, אבל הכדור שלו טייל על הטבעת ויצא71:72  בסיום לגלבוע/גליל.












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי