קטש ישתתף במשחק ראווה עם כוכבי עבר לזכרו של גומלסקי

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל אישר את השתתפותו במשחק ראווה שצסק"א מוסקבה מארגנת לזכר אחד המאמנים הטובים אי פעם באירופה. בתכנית: "נבחרת אגדות צסק"א" תתמודד נגד "נבחרת אגדות אירופה"

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה תקיים משחק ראווה לזכרו של מאמן העבר האגדי אלכסנדר גומלסקי לציון 90 שנה ליום הולדתו. המשחק, שייערך ב-20 בינואר 2018, יכלול את "נבחרת אגדות צסק"א מוסקבה" שישחקו נגד "נבחרת אגדות אירופה" ומדובר ברשימה מכובדת במיוחד של שחקני עבר גדולים. ברשימה ניתן למצוא גם את מאמן הנבחרת, עודד קטש, שיצטרף לנבחרת השחקנים האירופיים.

בין השחקנים שאישרו את הגעתם עד כה ניתן למצוא את אנדריי קירילנקו, ריימונאס שישקאוסקאס, מתיאס סמודיש, תיאו פאפאלוקאס, דיאן בודירוגה, סשה דנילוביץ', גרגור פוצ'קה, אנטואן ריגודו, מירסד טורצ'אן, איברהים קוטולאי, פראגיסקוס אלברטיס ושחקנים נוספים. אגדות נוספות שהוזמנו, אך טרם הודיעו אם יגיעו הם ג'יי. אר. הולדן, מרכוס בראון, ארוווידאס סבוניס והיידו טורקוגלו. את נבחרת הכוכבים הרוסית יאמן סטניסלב ארמין ומי שידריך את נבחרת הכוכבים האירופאית הוא דושאן איבקוביץ' שאימן בעבר גם את מועדון הפאר הרוסי.

אלכסנדר גומלסקי, שנפטר ב-2005 בגיל 77, נחשב לאחד המאמנים הטובים אי פעם באירופה והדריך את צסק"א מוסקבה במשך 22 שנים ברציפות בין השנים 1988-1966. המאמן היהודי אימן גם את ריגה, טנריפה ולימוז', שהייתה תחנתו האחרונה כמאמן בתחילת שנות התשעים. בנוסף הוא הדריך את נבחרת ברית המועצות במשך קרוב לשלושים שנה והוביל אותם לתארים רבים וזכה להכרה בינלאומית עם כניסתו להיכל התהילה של פיב"א וה-NBA.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי