ניצחון שלישי ברציפות למכבי חיפה, 72:86 על בני הרצליה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

הירוקים התרחקו מהתחתית והותירו את הקבוצה מהשרון במקום האחרון, באומן הצטיין עם 19 נק' ו-11 ריב'

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה רעה, מכבי חיפה מתחילה להתחבר. סגנית האלופה רשמה הערב (רביעי) ניצחון שלישי ברציפות, 72:86 על בני הרצליה ברוממה. בזכות הניצחון התרחקו הירוקים מהתחתית והותירו את הקבוצה מהשרון במקום האחרון.

חיפה אומנם לא הבריקה בהתקפה, אבל גם בהרכב נמוך עם ברנדון באומן כסנטר הצליחה לנעול את הצבע ולכפות איבודים רבים, עם הגנה שהלכה והתהדקה ככל שהתקדם המשחק. צמד הפורוורדים עוז בלייזר וברנדון באומן היו מצוינים והובילו את ההתקפה של המארחים, שינסו להיפטר מהמאזן השלילי ולהתקרב לצמרת ביום שני בגן נר. דגן יבזורי נפצע ברבע השלישי אחרי שהחליק על הפרקט ולא שב לשחק.

בני הרצליה ממשיכה להסתבך בתחתית, עם עוד ערב התקפי חלש. שון דוסון היה טוב מאוד במחצית הראשונה וגם ג'ף אדריאן (שהורחק בגארבג' טיים) וטוריאן גרין הבליחו פה ושם, אבל הקבוצה התקשתה מאוד לקלוע בצבע ושוב סבלה מריצה גדולה של היריבה במחצית השנייה. אלון שטיין, המאמן הזמני, רשם את משחק הבכורה שלו בליגה, כמו גם יונתן מור שעבר שלשום מהפועל חולון.

קלעו למכבי חיפה: ברנדון באומן 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, עוז בלייזר 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, אנג'ל רודריגז 16, לוק מרטינז 15, ווילי וורקמן 8, גוני יזרעאלי 5, דגן יבזורי 3.


קלעו לבני הרצליה
: שון דוסון 16 נקודות, טוריאן גרין 16 נקודות, ג'ף אדריאן ואבירם זליקוביץ' 11 כל אחד, דומיניק ארצ'י 8, מייק איפיברה 6, תום מעיין 3, אקזבייר ת'יימס 1.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי