דייסון: המשחק הפך לקרב ביני וגלן רייס, ידעתי שננצח

ג'רום דייסון והחברים
ג'רום דייסון והחברים | צילום: אוד ציטיאט

הגארד של הפועל ירושלים מרוצה מה-86:88 על הפועל חולון והסביר: "הוא זרק זריקות קשה, ניסיתי לשחק דרך ההתקפה שלנו". האלופה קטעה רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות, האוול סובל מקרע במיניסקוס וינותח

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים חזרה למסלול הניצחונות ולמקום השני בליגה לאחר שאמש (שבת) גברה 86:88 על הפועל חולון בתום דרמה גדולה. האדומים היו בפיגור מינימלי לאורך חלקים רבים בהתמודדות, אלא שפעולות טובות שלהם במאני טיים לצד היחלשות של גלן רייס ג'וניור הנפלא, הביאו לאלופה ניצחון חשוב על הקבוצה החמה בליגה.

ירושלים קטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, דווקא כשהיא סובלת ממחסור בגבוהים. בדיקה רפואית שנערכה לריצ'ארד האוול חשפה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס, והוא ייאלץ להיעדר מספר שבועות לאחר הניתוח, ככל הנראה בין ארבעה לשישה. כזכור, המתאזרח של נבחרת ישראל לא שותף בתבוסה לבאיירן מינכן וגם אמש הוא לא לקח חלק בהתמודדות. גם אוסטין דיי ואלן אומיץ' המאכזבים נותרו מחוץ לסגל, ובמקומם רונלד רוברטס ערך הופעת בכורה בליגה.

הפורוורד-סנטר השלים את מכסת הזרים של האלופה בליגה (8 זרים בעונה) לאחר שנרשם למשחק מול חולון, כך שבבירה לא יוכלו להתחזק בשחקן נוסף בזירה המקומית העונה. רוברטס הרשים בבכורה המקומית כששלט ברחבות בשני צדי המגרש עם דאבל דאבל שכלל 14 נקודות ו-15 ריבאונדים, אליהם הוסיף גם ארבע חסימות. בירושלים מרוצים מהיכולת של רוברטס במשחקים האחרונים, ומסתמן כי הוא יתפוס את מקומו של אלן אומיץ' או אוסטין דיי, שאחד מהם צפוי לעזוב במידה והקבוצה תודח מאירופה.

שחקן נוסף שהצטיין הוא ג'רום דייסון, שסיים את המשחק עם 29 נקודות. הגארד השתלט על המשחק בדקות האחרונות במשחק, וחמש נקודות קריטיות שלו בהתקפות האחרונות הפכו את התוצאה והביאו את הניצחון לקבוצתו. "אני לא חושב שזה אומר שאני צריך לקלוע הכי הרבה נקודות", אמר דייסון בסיום. "אני צריך להוביל ולגרום לשחקנים האחרים להיות במשחק. גלן רייס ג'וניור קלע הרבה זריקות קשות וניסיתי לשחק דרך ההתקפה שלנו. זה הפך לקרב בינינו. חשבתי שאנחנו הולכים לנצח. היו הרבה מהלכים של אחד על אחד, אבל ידעתי שנוכל להפוך את המשחק אם נעצור אותם באחת ההתקפות".

גלן רייס ג'וניור. החטיא זריקות חשובות (אודי ציטיאט)
גלן רייס ג'וניור. החטיא זריקות חשובות (אודי ציטיאט)

דייסון התייחס גם לתרומה של רוברטס: "רולנד עדיין מנסה להתאקלם ולהבין את השיטה ההגנתית. הוא משנה הרבה זריקות, חוסם, לוקח ריבאונדים. הוא עשה הרבה מהלכים גדולים". למרות המצב הקשה של קבוצתו, הגארד אופטימי בנוגע לסיכוייהם להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ: "ראיתם איך שיחקנו ברבע השלישי במינכן – צמצמנו את המשחק לארבע הפרש ואז עשינו כמה טעויות ואיבדנו את המשחק. יש לנו מה שצריך. יש כמה קבוצות גדולות בבית שלנו, אבל יש לנו מה שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי