הלפרין: מתחרט שלא הפגנתי יותר אסרטיביות לאורך הקריירה

יותם הלפרין
יותם הלפרין | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

גארד הפועל ירושלים התייחס ליכולת הנהדרת שלו ב-74:90 על עירוני נהריה בשמינית גמר הגביע: "מודי מאור שאל אותי מה צריך לקרות כדי שננצח את נהריה ואמרתי לו שהישראלים חשובים". דיווח בספרד: אומיץ' עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר בהפועל ירושלים לאחר הניצחון אמש (שבת) 74:90 על עירוני נהריה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. האדומים התייצבו להתמודדות שלושה ימים בלבד לאחר ההדחה הכואבת מהיורוקאפ ובקבוצה חששו מתרחיש דומה גם בגביע, אך הופעה טובה של האלופה הביאה להם ניצחון חשוב והכניסה הרבה רוגע למערכת.

ירושלים עוד פיגרה 22:9 באמצע הרבע הראשון אלא שריצת 0:20 של האדומים בהובלת יותם הלפרין הפכה את הקערה. הגארד הוותיק הוזעק מהספסל והשתלט על המשחק עם קליעות מדויקות מבחוץ ועזרה בניהול המשחק והיה האחראי לבריחה של ירושלים. בקבוצה מרוצים גם מליאור אליהו שסיים את המשחק עם שש נקודות, אך הוסיף אליהם עשרה אסיסטים והיה חלק חשוב בניצחון.

"מודי שאל אותי לפני כמה ימים מה צריך לקרות כדי שננצח את נהריה ואמרתי לו שאני חושב שהישראלים מאוד חשובים במשחק מהסוג הזה", אמר יותם הלפרין בנוגע לתפוקה של הישראלים הוותיקים. "היינו כבר בכל הסיטואציות – עפנו מגביעים ועפנו מגמר גביע וידענו שאם לא נבוא כמו שצריך לבוא לנהריה אנחנו נפסיד את המשחק הזה, בטח בתקופה שאנחנו עוברים. אני שמח שהצלחנו להביא את האנרגיות מהספסל. כולם הביאו אנרגיות היום, וברגע שאנחנו מביאים אנרגיות יש לנו מספיק עומק למצוא את השחקן-שניים שיהיו טובים בערב נתון כדי לנצח את המשחק".

הלפרין התייחס גם לאסרטיביות שהפגין בהתקפה: "אם יש משהו אחד שאני מתחרט עליו בקריירה שלי, זה שהרבה פעמים לא עשיתי את זה על בסיס קבוע", הודה הגארד. "זה לא אומר שבכל משחק אקלע 20 נקודות, אבל אין ספק שיש הרבה רגעים במשחק שאני…איך אריק אלפסי צוחק עליי כל הזמן? 'אם יורידו את הסלים אני אמשיך לשחק הלוך-חזור'".

שחקני הפועל ירושלים. הישראלים חשובים (לילך וייס)
שחקני הפועל ירושלים. הישראלים חשובים (לילך וייס)

"אם היינו מפסידים את המשחק הזה של הגביע היינו בשבוע שמבחינה מנטאלית קשה מאוד לצאת ממנו", הוסיף הלפרין על הבעיות של הקבוצה השנה והמצב הבעייתי אליו נקלעה, "אני חושב שברמה האישית כל אחד מאיתנו לא מספיק יציב השנה. ראינו הרבה עליות וירידות גם של שחקנים בודדים ואני חושב שזה משפיע עלינו כקבוצה. אי אפשר לאבד במשחק 4-3 שחקנים שהם לא מספיק מרוכזים או יציבים. אנחנו צריכים לבוא כמו שבאנו היום. לא כולנו נהיה טובים ולא כולם יהיו בתקופות טובות אבל היום הבאנו אנרגיות, וברגע שהבאנו אנרגיות הכדורסל שלנו היה יותר טוב. ראינו הרבה מהלכים יפים, משהו שאנחנו מחפשים ויש לנו את זה בקבוצה".

בתוך כך, בספרד מדווחים שאלן אומיץ' עשוי לעזוב בקרוב את הפועל ירושלים בעקבות היכולת החלשה שהוא מגלה בתקופה האחרונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי