מקניל הושעה לשני משחקים, לא ישחק בשני משחקי הדרבי

אוסטין דיי מול ג'רל מקניל
אוסטין דיי מול ג'רל מקניל | דני מרון

אחרי ההתפרעות במשחק הגביע מול בני הרצליה, הגארד של הפועל תל אביב הורחק וגם ספג עונש על תנאי. בהחלטה נכתב: "אלמלא לא היה נבלם על ידי חבריו, היה מגיע לעימות פיזי עם השופט"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ספגה היום (חמישי) עונש כבד כאשר ג'רל מקניל ספג עונש הרחקה משני משחקים. כזכור, הגארד הועמד לדין בעקבות ניסיון לתקוף את השופט המשחק במהלך מפגש הגביע מול בני הרצליה.


תחילה באיגוד הכדורסל דרשו להרחיק את מקניל מארבעה משחקים, אך לבסוף ההחלטה התקבלה על מחצית מהעונש. המשמעות היא שהגארד לא יעמוד לרשותו של דני פרנקו מול מכבי תל אביב בצמד המשחקים הקרובים. מלבד ההרחקה, האדומים גם ספגו קנס אוטומטי בסך 12 אלף שקלים. על מקניל גם הוטל עונש של קנס כספי של 10 אלף שקלים והרחקה על תנאי משני משחקים נוספים. בהחלטת בית הדין נכתב: "השחקן רץ לכוון השופט במטרה להגיע לעימות פיזי איתו הדבר היה מתרחש אלמלא היה נבלם על ידי חבריו". 


ההרחקה של מקניל חותמת שבוע דרמטי אצל האדומים, שפתחו חזית מול מכבי תל אביב ואיגוד הכדורסל בנוגע לקיומו של הדרבי בגביע המדינה. עדיין לא ברור האם בקבוצה יבחרו לערער על עונשו של הגארד או יבחרו להתמודד עם חסרונו בצמד המשחקים הקרובים, שניהם מול מכבי תל אביב (הראשון בגביע והשני בליגת העל).


מאוחר יותר, הודיעו האדומים: "בתאריך 26.12 פנתה הפועל תל אביב במכתב לאיגוד הכדורסל בבקשה לקבל את הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה, שהאיגוד טוען כי נחתם. בתאריך 27.12 נפגשו ראשי הקבוצה עם בכירים באיגוד הכדורסל, וביקשו בשנית לקבל את הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה, ככל שקיים הסכם שכזה. עד לרגע זה לא הומצא לקבוצה הסכם זכויות השידור של משחקי גביע המדינה. לאחר קבלת המכתב מאיגוד הכדורסל היום, פנתה הפועל תל אביב שוב, בכתב, לאיגוד הכדורסל בדרישה לקבל לידיה את הסכם זכויות השידור, אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישור הוועדה הרלוונטית באיגוד שתפקידה לאשר הסכמים מסוג זה. טרם זכינו לקבל הסכם זה בכתב, ככל שהסכם זה קיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי