דן שמיר: "המשחק הזה היה סבל, ניצחנו בציפורניים"

חולון חוגגת
חולון חוגגת | עדי אבישי

מאמן הפועל חולון נשם לרווחה אחרי ה-98:100 על מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע המדינה. שמוליק ברנר: "אין לנו תחליף לחנוכי ולקרופורד, בעיקר מבחינה הגנתית, מוריד בפני חולון את הכובע"

(גודל טקסט)
הפועל חולון ומכבי ראשון לציון סיפקו הערב (שבת) רבע גמר גביע לפנתיאון, בסיומו ניצחה חולון 98:100 והעפילה לחצי הגמר. מאמן הקבוצה, דן שמיר, סיכם את הניצחון הגדול.


"היה משחק מעניין וטוב בשביל הצופים, אבל לנו זה היה סבל", אמר שמיר, "במחצית הראשונה הגנת האחד על אחד שלנו הייתה לא טובה ואנחנו צריכים להשתפר במעמדים כאלו. הצלחנו לבנות חזרה איזשהו מומנטום וניצחנו בשיניים, בציפורניים. צריך לדעת לקחת גם משחקים כאלו".



על הולוואי שחזר מפציעה: "שיחקתי איתו יותר ממה שהיה מותר לי. זה משחק גביע ואין דרך חזרה. בדיוק היום עברו שבעה שבועות מהפציעה שלו, הוא חוזר לאט לאט ואנחנו מצפים שיביא לנו את מה שהוא יודע".


שמיר
שמיר. ניצחון בשיניים (עדי אבישי)


על הסגל: "יש לנו קבוצה מאד מוכשרת ומאד אטרקטיבית, ברבע השלישי היו רגעים שההגנה שלנו הייתה מדהימה. ראשל"צ הגיעו בסגל חסר ואני יכול להוריד בפנים את הכובע. שמחים להתקדם לחצי הגמר".


מאמן המפסידה, שמוליק ברנר, חתם: "באופן טבעי אני מאוכזב, אבל גאה בשחקנים שלנו. שיחקנו בהרכבים שלא תירגלנו במהלך השנה ואני גאה בכולם על הלחימה. זה מאכזב להפסיד כך, אבל אני מוריד בפני חולון את הכובע. לא הגבנו טוב למספר סיטואציות, לא היינו ראשונים לכדורים על הרצפה וזה שאיכזב אותי".


פציעות: "אין לנו תחליף לחנוכי ולקרופורד, בעיקר מבחינה הגנתית. יש לנו חסרונות הגנתיים ואנחנו לא מתכחשים אליהם. אנחנו רוצים להשתפר, אבל יש דברים שהולכים יותר בקלות ויש שפחות. אני גאה בשחקנים ונתגבר על זה".


 

בסיומו של מותחן מכבי "ILAND.TV" ראשון לציון מפסידה להפועל חולון בתוצאה 100:98 ברבע גמר גביע המדינה. אבי בן שימול ויניב סולומון הובילו את הקלעים עם 20 נקודות, טולפסן 19. עוד קלעו: הולוואי 14, סיגרס 11, זלמנסון 9, שולמן 5. צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל.

A post shared by מועדון הכדורסל מכבי ראשל"צ (@maccabirishon_bc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי