ג'ייק כהן: מאוד נהניתי בדרבי, כשאנו מצליחים פה זה נפלא

ג'ייק כהן
ג'ייק כהן | עדי אבישי

מכבי תל אביב חגגה עלייה לחצי גמר גביע המדינה הודות ל-85:96 בדרבי, הפורוורד התייחס להתנהגות אוהדי הפועל תל אביב. אדריאן בנקס: "לא כל יום פוגשים קבוצה ברמה כזו". דיווח: קוזמינסקאס דחה הצעה ממכבי ת"א

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
דרבי רותח נערך אמש (ראשון) באולמה הביתי של הפועל תל אביב, במשחק בו מכבי תל אביב ניצחה 85:96 ועלתה לחצי גמר גביע המדינה על חשבון היריבה העירונית.


הצהובים הוליכו לאורך שלבי המשחק וגם כשהאדומים הצליחו לרוץ ולצמק את הפער מצאו את עצמם נאלצים לרדוף בשנית, אלא שבמוקד הייתה בעיקר התנהגותם האלימה של חלקם מאוהדי הפועל תל אביב – שבשיאה הובילה להשלכת חפצים מיציע האוהדים השרופים לעברו של רגב פנאן, מאמן הכושר של מכבי תל אביב שרק התערבות של אנשי האבטחה מנעה עימות בינו לבין האוהדים. 



ג'ייק כהן ממכבי תל אביב נשאל על האווירה בדרבי לאחר המשחק ואמר: "אני נהניתי. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני הרגשתי נפלא בדרבי. כשדברים טובים קורים כאן זה הופך לנפלא ולהיפך, זה נורא כשלא הולך. זו חלק מהאווירה פה ולכן אני נהנה כאן. אנחנו מקצוענים וההכנה שלנו למשחק הייתה כזאת".



הצהובים חוגגים בדרבי. האווירה לא הפריעה להם (עדי אבישי)


הצדדים ייפגשו לדרבי נוסף כבר מחר (שלישי), זה יקרה במסגרת הליגה ועל כך אמר כהן: "זה משחק חדש והרבה דברים יכולים לקרות אחרת. לשחק יומיים מול אותה קבוצה זה לא קל ואני מקווה שנוכל לספק תצוגה שתאפשר לנו לנצח".


מן העבר השני, אדריאן בנקס מהפועל תל אביב, אולי נקודת האור היחידה של האדומים במשחק, סיפר בסיום: "זה היה ערב קשוח. מול יריבה כזו יש לך כל כך הרבה דברים לדאוג מהם, יש להם כל כך הרבה נשקים. פתחתי טוב את המשחק ושחקנים נתנו לי את ההזדמנות, אבל זה לא הספיק. אנחנו לא משחקים מול קבוצה ברמה כזו כל ערב והעובדה שנלחמנו היא סימן טוב. נצטרך במשחק הבא ללחוץ ולהרחיק אותם מהצבע, למכבי יש שלושה גארדים טובים ואלו דברים שנצטרך לשפר".



בנקס. נקודת האור של האדומים, למרות ההדחה (עדי אבישי)


בתוך כך, באירופה מדווחים שמינדאוגאס קוזמינסקאס דחה הצעות ממכבי ת"א ומאנדולו אפס לפני שחתם אצל ארמאני מילאנו של סימונה פיאניג'אני.

Mindaugas Kuzminskas #meninredpic.twitter.com/Lmt71MbqXs

— Olimpia Milano (@OlimpiaMI1936) January 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי