קיין ותומאס ייעדרו מהדרבי, הנהלת הפועל גינתה את הקללות לפנאן

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב ממשיך עם הרוטציות בסגל, לקראת המפגש מול הפועל תל אביב (שלישי, 21:00). פראחוסקי בסגל, מקניל ימשיך להיעדר אצל פרנקו, שחולם על עצירת הרצף הצהוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הצהוב בדרבי אמש (ראשון), מכבי תל אביב תקבל הזדמנות להשלים ניצחון שני ברציפות על הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל (21:00). הצהובים חגגו 85:96 והעפילו לחצי גמר גביע המדינה, אחרי הסאגה הארוכה מול הנהלת האדומים.


היום הודיעו הצהובים כי דיאנדרה קיין ודשון תומאס ייעדרו מהסגל של נבן ספאחיה לקראת הדרבי. המשמעות היא שארט פראחוסקי ייכלל בסגל. המפגש בהיכל ימשיך שבוע עמוס עבור המוליכה, שהחל בדרבי בדרייב אין, ימשיך מחר ויסתיים אצל ריאל מדריד ביום שישי, במסגרת המחזור ה-16 ביורוליג. הצהובים כבר עם שני ניצחונות העונה על האדומים, אחרי המפגש בגביע ווינר וברבע גמר גביע המדינה, והם ינסו לרשום ניצחון שביעי ברציפות במסגרות המקומיות.



אצל דני פרנקו, ג'רל מקניל ימשיך להיעדר – זכר להרחקה שספג מהאיגוד. בלעדיו, האדומים ינסו להמשיך לקבל תמורה איכותית מצד הקו האחורי שלהם. במחזור האחרון הצליחו אדריאן בנקס, רביב לימונד וטוויין מקי לקלוע 66 נקודות משותפות. המאזן של טוני גפני, שניצח ארבע פעמים את הצהובים והפסיד רק פעם אחת, עשוי סייע למצב הרוח אצל האדומים.


בתוך כך, הנהלת הפועל תל אביב הוציאה גינוי לקללות המכוערות ולקריאות הנאצה שנשמעו כלפי מאמן הכושר של הצהובים רגב פנאן. "הנהלת הפועל ת"א גינתה במספר הזדמנויות בעבר – ומגנה שוב את הקריאות כלפי רגב פנאן", נכתב בהודעה. "אנחנו חוזרים על עמדתנו שאין לקריאות האלו מקום ומבקשים בכל לשון של בקשה לחדול מהשימוש בהן".


הנהלת הפועל תל אביב גינתה במספר הזדמנויות בעבר – ומגנה שוב את הקריאות כלפי רגב פנאן.

אנחנו חוזרים על עמדתנו שאין לקריאות האלו מקום ומבקשים בכל לשון של בקשה לחדול מהשימוש בהן. pic.twitter.com/iJqZzF60lv

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) January 1, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי