רגב פנאן: יציעים שלמים שרו 'אבא של רגב מת'

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

מאמן הכושר של מכבי ת"א ל-103FM על הקללות המכוערות מצד אוהדי הפועל ת"א: "זה ממש לא קומץ, דיברתי עם רמי כהן אבל לא נראה שהוא מתכוון לעשות משהו", "זרקו כוסות וירקו עליי, הרגשתי כמו פח זבל"

(גודל טקסט)

האיש שסביבו התרכז רוב העניין במהלך הדרבי התל אביבי ברבע גמר גביע המדינה בכדורסל הוא רגב פנאן, שספג קללות קשות, יריקות וחפצים במהלך המשחק מצדם של אוהדי הפועל ת"א. מאמן הכושר ובנו של מוני ז"ל הגיב על הדברים בראיון כואב ל-103FM. 

הקללות הנוראיות: "מפעם לפעם זה נהיה יותר ויותר קשוח. נותנים להם לעשות מה שהם רוצים ואף אחד לא עושה כלום. חבל על הזמן, זה לא הולך להשתנות. זה לא הגיוני. אני בא לעשות את העבודה שלי וזה לא יכול להיות. הקריאות לא מקובלות. הייתי מוכן שמישהו יגיד לי "אני הולך להשתין על קבר של אבא שלך", אבל יותר מזה – כשעמדתי ליד היציע שלהם זרקו עליי פחיות, כוסות קולה וירקו לכיוונו. המאבטחים עוד אמרו לי שאני מתסיס".

האחריות של הנהלת הפועל: "ניסיתי לפנות פעם אחת לרמי כהן, אבל ראיתי שהוא לא מתכוון לעשות משהו עם זה. הגינוי שיצא עכשיו הוא דבר ראוי".

האחריות של איגוד הכדורסל: "בשנה שעברה המועדון שלי שלח אותי להעיד באיגוד וכשנכנסתי לחדר הדיינים ביקשו ממנו לספר את מה שעובר עליי והם אמרו לי שהם לא שמעו כלום ממה שאמרתי".

התגובה של השחקנים: "הכינו את השחקנים למה שהולך להיות שם והם התמודדו עם זה יפה. אבל זה לא דברים שאפשר להבין שעד אתה לא שם ואתה לא חווה אותם על הבשר שלך".

רמי כהן. לא מתכוון לעשות כלום עם זה (אודי ציטיאט)
רמי כהן. לא מתכוון לעשות כלום עם זה (אודי ציטיאט)

התגובה האישית שלו: "אם הייתי יוצא מהכלים שלי זה היה נגמר אחרת. מזל שזה לא קרה ושהיו שם חברים טובים שהרגיעו אותי. אני כמובן לא מאיים באלימות. האוזן שומעת והגוף לא יודע להגיב. פעם אחת אחד האוהדים שלהם צילם את הקבר של אבא שלי והעלה את זה בפייסבוק. שמעתי פעם גם צעקה בכביש".

הכמות של האוהדים: "זה ממש לא קומץ. את השירים "איפה אבא של רגב" יציעים שלמים שרו, אפילו לא יציע אחד. את השלכת החפצים זה באמת חלק קטן יותר של האוהדים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי