אלכס טיוס: הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה

אלכס טיוס
אלכס טיוס | עד אבישי

מכבי והפועל ת"א השלימו את הכנותיהן לקראת הדרבי השני בשלושה ימים. רגב פנאן יזכה לתצוגת עידוד, האדומים יעמדו לדין על התקרית עם מאמן הכושר. טיי מקי מאוכזב: "אנחנו בחיסרון מספרי אבל משחקים עם הלב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל תל אביב יפגשו הערב (שלישי, 21:00) לדרבי שני בשלושה ימים, 48 שעות לאחר הניצחון של הצהובים בדרייב אין במסגרת רבע גמר גביע המדינה, שתי היריבות המושבעות יתמודדו הערב באולם מנורה מבטחים במסגרת מחזור הסיום של הסיבוב הראשון בליגת העל.

במכבי נרשמה שביעות רצון מההופעה שלשום כשהמשחק נחשב תחילה למוקש, אך היה בשליטה מלאה של הצהובים שהובילו בפער נאה עד הניצחון. כעת הצהובים רוצים להשלים ניצחון שני בשבוע על היריבה העירונית והם מגיעים טעונים להתמודדות לאור התקרית שהתרחשה במשחק הקודם, בה אוהדי הפועל התעמתו מילולית עם מאמן הכושר רגב פנאן והשליכו עליו ועל טל בורשטיין כוסות שתיה. גם הערב פנאן צפוי לעמוד במרכז העניינים אך הפעם מהצד הנגדי, כשהאוהדים הצהובים מתכננים לערוך לו מפגן תמיכה במהלך המשחק עם שלטים ושירי עידוד. הקבוצה לא רשמה למשחק את דשון תומאס שמחלים מהפציעה בברכו ואת דיאנדרה קיין שיקבל מנוחה, אולם תקבל בחזרה את יובל זוסמן שחלה ולא השתתף במשחק הקודם ואת ארט פרחוסקי שזכה למנוחה.

"שמעתי על מה שקרה לרגב, אבל אני בטוח שזה מאחוריו", התייחס אלכס טיוס לעניין, "הוא שמח שניצחנו את המשחק". טיוס, שהצטיין במשחק האחרון עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, מוכן למשחק השני מול האדומים: "שיחקנו טוב בדרבי הראשון. נשארנו מרוכזים למרות ששיחקנו במגרש של הפועל ורצינו להמשיך לשלב הבא בגביע. כולם עושים מה שצריך כדי להמשיך הלאה, אם זה לנוח ולהכין את הגוף לקראת המשחק הערב. יש להם קבוצה מאוד מוכשרת, היא קבוצה שצריך להיות מוכנים מולם, כמו כל קבוצה בליגת העל. כולם רוצים לנצח וזה מה שעשינו". על מצבם כקבוצה הוסיף טיוס כי "כקבוצה אנחנו כישרוניים. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה והוכחנו את זה. אנחנו רק חייבים להיות עקביים יותר".


האוהדים הצהובים. יפגינו תמיכה בפנאן (עדי אבישי)

מנגד, הפועל תל אביב תנסה לנקום בצהובים על ההפסד בגביע ולרשום לחובתם הפסד ליגה שני העונה. הקבוצה גינתה אמש את התנהגות אוהדיה כלפי רגב פנאן, אך היא תעמוד לדין ע"י איגוד הכדורסל ביום חמישי הבא. כלפי המועדון עומד כבר עונש רדיוס על תנאי לאחר מקרה האלימות במשחק מול הפועל ירושלים והעונש עשוי להתממש כעת. האדומים יעמדו לדין משמעתי ביום חמישי הקרוב (17:30) בעקבות אירועי הדרבי. בדו"ח המשקיף יהודה שיקמה צויין האירוע בהפסקת המשחק בו התפתחה תקרית בין אוהדי הפועל ת"א לרגב פנאן ובסופה נזרקו למגרש שתי כוסות משקה שעיכבו את פתיחת המחצית השנייה. בנוסף נזרקו למגרש מטבעות ואוהדי הפועל שרו לשמעון מזרחי "תתאבד".

ההפסד האחרון כאב להפועל, אך שחקנים בקבוצה מציינים כי אלה פערי הרמות לאור החיסרון המספרי והרחקתו של ג'רל מקניל שייעדר גם הערב. "הם היו ביתרון מספרי עלינו. אנחנו ללא ג'רל מקניל ולמכבי יש סגל עמוק עם 12 שחקנים", אמר טיי מקי באכזבה בסיום המשחק הראשון, "יש להם הרבה שחקנים שמתחלפים כל חמש דקות, נחים וחוזרים לשחק. אנחנו מצד שני נפלנו מהרגליים והחיסור של ג'רל הפך את זה לקשה". על המשחק הערב הוסיף הרכז כי "זה משחק אחד כך שאנחנו לא עצובים. אנחנו עם הראש למעלה ויש לנו לב. נבוא רעננים למשחק הערב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי