הפועל ת"א נגד האיגוד: "אנשיו משקרים במצח נחושה"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים בתגובה חריפה בעקבות דרישתו של התובע לסגור יציע באולמם הביתי: "הקהל התנהג בצורה מופתית מאז המחזור השלישי. מצפים מעו"ד טל אור לפסול את עצמו מלדון בענייננו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

 "אנחנו מצפים מתובע האיגוד לפסול עצמו מלדון בענייניה של הפועל ת"א", הודיעו היום (שלישי) האדומים בתגובה להתבטאויות של תובע האיגוד עו"ד טל אור, שהבהיר כי ידרוש לסגור את אותו יציע שמוביל להעמדות המועדון לדין.

"הפועל ת"א הופתעה לשמוע היום את תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור, מעדכן את כלי התקשורת לגבי העונש שהוא מתכוון לבקש מבית הדין בעקבות זריקת החפצים בדרבי, עוד לפני שכתב האישום הגיע לידינו בצורה מסודרת כמקובל".

כאמור, עו"ד אור אמר בין היתר כי ימליץ לסגור את יציע האוהדים שממנו הושמעו גידופים, שירי הנאצה והשלכת המטבעות אל הפרקט ובהמשך, אם יהיה צורך, אף להכיל על הקבוצה עונש של הפחתת נקודות ועונשי רדיוס. נגד הקבצה עומד עונש הרחקה על תנאי לשני משחקים זכר לאירועים במחזור השלישי, בו אירחה הקבוצה את הפועל ירושלים ובעקבותיו הוענשה בעונש רדיוס למשחק אחד.


אוהדי הפועל תל אביב. ההנהלה מגבה, לפחות חלקית (עדי אבישי)

"בריאיון טען תובע האיגוד שתופעת הקללות לא רק שלא מוגרה, אלא אף הידרדרה לאחרונה ודבריו אלו מהווים שקר גס. יש לציין שאין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שאנשי האיגוד משקרים במצח נחושה בסוגיה הקשורה למועדון. הפועל ת"א עמדה לדין בפעם האחרונה בעקבות אירועים שהתחרשו במחזור השלישי ומאז ועד היום התנהג הקהל שלנו באופן מופתי. ולראייה, הצמצום בכוחות השיטור והאבטחה במשחקי הקבוצה האחרונים".

נוסף על כך, באיגוד הודיעו כי האדומים יעמדו לדין גם בגין האירועים נגד בני הרצליה, אז התנפל ג'רל מקניל על השופט, ואוהד הקבוצה טפח על כתפו של השופט. תובע איגוד הכדורסל, טל אור, העביר מכתב ובו ביקורת כנגד הקבוצה על כך שאינה משתפת פעולה עימו ולא מוסרת את שם האוהד או את פרטיו: "לאור אי שיתוף הפעולה (בלשון המעטה) של הקבוצה וסירובה לפעול בהתאם לדרישותיי, אני מבקש מבית הדין להפעיל את עונש הקנס על תנאי בסך 50,000 שקלים, ולקבוע עונש חדש על תנאי בסכום זהה למשך שנתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי