נעים: איך אתה לא מאמן? גרשון: אין מה שיאתגר אותי

פיני גרשון
פיני גרשון | צילום: עדי אבישי

במהלך ראיון עמו ב-103FM הפתיע מאמן הפועל אשקלון את פרשן הכדורסל ומאמן העבר המהולל. גרשון הוסיף: "זה לא עניין של כסף, תגיע הצעה מעניינת ואני אחזור לאמן"

(גודל טקסט)

במהלך הראיון עם יובל נעים ברדיו 103FM, פנה מאמן הפועל אשקלון לפאנליסט פיני גרשון בשאלה: "איך זה שמאמן כמוך מהטובים באירופה לא מאמן קבוצה בארץ או בחו"ל". בעוד גרשון, שלא אימן קבוצה מאז סיום עונת 2009/10 (אם לא מחשיבים את עונת 2014/15 בה שימש כעוזר מאמן של גיא גודס במכבי ת"א), חוכך בדעתו לגבי התשובה חיוו הפאנליסטים האחרים אריה מליניאק את דעתם לגבי הסכום שיידרש כדי להחזיר אותו (400 או 500 אלף יורו).

גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל מאז ינואר 2015, קטע אותם ואמר: "יובל, זה בכלל לא עניין של כסף. אם תביא משהו שיאתגר אותי, אני חוזר לאמן". המאמן המעוטר (שלוש אליפויות אירופה, שמונה אליפויות ושמונה גביעים עם מכבי תל אביב, ירושלים וחולון) גילה שנהג להיפגש עם מאמני כדורגל בכירים כמו רוני לוי ואלי גוטמן. "ישבתי עם אלי ורוני לשיחות שלא עסקו רק בכדורגל, אלא בעיקר בצד המנטלי".


על נעים אמר גרשון: "יובל עצמו הוא סוג של מנטור. אני רואה משחקים של אשקלון ולא תבין מבין באיזה שיטה משחקים אבל ברור לי שהוא מאמן מצליח בגלל היכולת שלו להנהיג ולסחוף את הקבוצה".


נעים. ברית מעניינת עם פיני גרשון (עדי אבישי)

לסיכום סיכמו גרשון ונעים כי מאמן הכדורסל ישיא עצות למאמן הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי