מנהל הפועל ת"א השליך כיסא על אוהד לאחר ההפסד לחולון

טוני גפני
טוני גפני | אודי ציטיאט

קולמן עם שתי שלשות במאני טיים הכריע את המשחק הצמוד והעניק לקבוצתו ניצחון 9 ב-10 משחקים. 24 נקודות של מקניל לא סייעו לאדומים להמשיך את הרצף מהדרבי. בסיום המשחק השליך מנהל הפועל ת"א כיסא על אוהד חולון

(גודל טקסט)

37 דקות ניהלו הפועל חולון והפועל תל אביב קרב צמוד ברמה גבוהה, משחק של חצי גמר פלייאוף לשם מכוונות שתי הקבוצות. ואז הגיע חנן קולמן. הגארד הוותיק או טו טו בן 34 עלה מהספסל של הסגולים ובמצב של 75:75, שלוש דקות לסיום, מאני טיים סיפק שתי שלשות שהכריעו את המשחק 79:85 לחולון. תשעה ניצחונות בעשרה משחקים לחבורה של דן שמיר ומקום (זמני) שבפיסגה עם תחילת הסיבוב השני (מחזור 12).

אחרי רבע ראשון בשליטת המארחת ורבע שני כולו אדום, עלו הקבוצה למחצית שנייה צמודה וקשוחה עד שהגיע כאמור קולמן. חולון נהנתה שוב מיכולת טובה של גלן רייס ג'וניור (21 נקודות ושבעה ריבאונדים) וסבלה ערב רע של גיא פניני (1 מ-6 לשלוש). ג'רל מקניל, שחזר מהשעיה, סיים עם 24 נקודות אבל שני כוכבי הניצחון בדרבי על מכבי ת"א (73:77) אדריאן בנקס וטיוויין מקי סיימו ביחד עם 14 נקודות. האדומים עם מאזן עם של 6:6.

בסיום המשחק התרחש אירוע חמור כשמנהל הפועל ת"א עומר גרין השליך כיסא לעבר אחד מאוהדי הפועל חולון שקילל אותו. המאבטחים התערבו במהירות ומנעו מהקטטה להתפתח.

קלעו לחולון: רייס ג'וניור 21 נקודות, קורי וולדן 14, טו הולוואי וג'ו אלכסנדר 11 כ"א, טיישון תומאס 10, קולמן 9, תמיר בלאט 4 נק' (ו-5 אס'), גיא פניני 3 וטי. ג'יי קליין 2. קלעו להפועל ת"א: מקניל 24 נק', תומר גינת 13 נק' (ו-7 ריב'), רביב לימונד 10 נק' (ו-7 אס'), רפי מנקו, בנקס ומקיי 7 כ"א, מאט הווארד 6, גפני 5.

  משחק שקול וברמה גבוהה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי