נבן ספאחיה עקץ: כמה טוב שביורוליג אין חוק רוסי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מה-63:82 על אילת: "חדשות טובות שאפשר לנצח ב-20 הפרש עם כדורסל לא טוב". משעור: "בלי השחקנים בסגל היה לי קשה לשרוד את התקופה הזו". שרון דרוקר סיכם: "אלו הבדלי הרמות"

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגת ווינר-סל ננעל הערב (שני) כאשר מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת  63:82 ושבה לנצח לאחר שני הפסדים – בדרבי ולריאל מדריד. הניצחון הגדול עזר לצהובים לשמור על המקום הראשון בליגה, החבורה של שרון דרוקר נעצרה אחרי שלושה ניצחונות וההפסד השאיר אותם כרגע מחוץ לתמונת הפלייאוף.

נבן ספאחיה סיכם את הניצחון: "אני לא חושב שהיה כדורסל טוב אבל ניצחנו. אלו חדשות טובות שאפשר לנצח ב-20 הפרש עם כדורסל לא טוב. חלקנו את הדקות בין השחקנים, אף אחד לא נפצע וכארם היה פנטסטי".

על כארם משעור אמר: "אני חושב שהוא שם על עצמו יותר מדי לחץ. העברנו לו מסר שיתמקד יותר בהגנה, הוא יכול לקחת ריבאונדים, למסור ואם הוא יכול לזרוק, שיזרוק. גם אם הוא מחטיא זה לא מפריע לי".

המשחק נגד באמברג: "הריבאונדר הטוב ביותר שלנו לא שיחק היום, אנחנו לא צריכים לדאוג מזה. המשחק הבא הוא יהיה שונה לגמרי, כמה טוב שביום חמישי אין חוק רוסי ולא צריך להיות מודאגים מישראלים על הפרקט".

כארם משעור. משחק גדול לפורוורד (עדי אבישי)
כארם משעור. משחק גדול לפורוורד (עדי אבישי)

כארם משעור, שנבחר ל-MVP, אמר: "כל הזמן השחקנים אומרים לי להיות עם ביטחון ושהכל יבוא. בלי השחקנים בסגל היה לי קשה לשרוד את התקופה הקשה. העיקר שניצחנו. צריך להמשיך להתאמן חזק".

שרון דרוקר המאוכזב סיפר: "אלו הבדלי הרמות בסגל הזה. מצד שני, הייתה לי הרגשה מהמומנטום שלנו ופספסנו אותו. ניסינו להלחיץ אותם בבית אבל לא עשינו זאת טוב. כשהורדנו את הפער זה היה הזמן להיצמד, אבל הם היו יותר טובים וניצחו".

על אייזיק רוזפלט: "אני מדבר איתו מעודד אותו, מראה לו מה לעשות. אייזיק משחק פצוע ביד כבר כמה זמן, נותן הכל על הפרקט ואני מעודד אותו".

שרון דרוקר. הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)
שרון דרוקר. הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)

העתיד: "אנחנו צריכים לשחק יותר אגרסיבי גם בהתקפה וגם בהגנה. לא הלכנו כמעט לטבעת, בחרנו בפעולות יותר פשוטות וקלות, וזה משהו שצריך לשפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי